کد مطلب: ۶۹۴۵۵۷

میخائیل اولیانوف در توییتر نوشت:

پیشنهادات جدید، مذاکرات احیای برجام را طولانی‌تر می‌کند

پیشنهادات جدید، مذاکرات احیای برجام را طولانی‌تر می‌کند

مذاکره کننده ارشد روسیه در وین، توییتی منتشر کرده و در آن به طولانی شدن مذاکرات احیای برجام در صورت ارائه پیشنهادات جدید اشاره کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مذاکره کننده ارشد روسیه در وین، توییتی منتشر کرده و در آن به طولانی شدن مذاکرات احیای برجام در صورت ارائه پیشنهادات جدید اشاره کرده است.

میخائیل اولیانوف، دیپلمات سرشناس روس در حساب رسمی توییتری خود به نکته بسیار مهمی پیرامون مذاکرات برجامی اشاره کرد.

این سیاستمدار اهل روسیه با کوت کردن (quote) توییتی منتسب به منابع نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران از طولانی شدن مذاکرات در صورت ارائه پیشنهادات جدید خبر داد.

اولیانوف در این توییت نوشت:
هرگونه پیشنهاد جدید برای تهیه پیش‌نویس مذاکرات وین در مورد برجام را به طور عینی طولانی می‌کند. ممکن است مایه تاسف باشد، اما شرکت‌کنندگان این حق را دارند که مطابق با رویه عادی دیپلماسی چندجانبه، تغییراتی در متن درخواست کنند، باید صبور باشیم.

توییت اولیانوف

ترجمه توییت کوت‌شده توسط اولیانوف:
منابع نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران: پس از تاخیری قابل توجه، ایالات متحده هیچ بله یا خیر و یا نظر مفصلی نداده است. روند بررسی (پاسخ آمریکا) در تهران در حال انجام است و تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت. پس از جمع‌بندی نظرات کارشناسان، گزارش نهایی به سطح تصمیم‌گیری ارائه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    و این داستان‌ها ادامه دارد تا ببینید چه میشود ، فعلا از توافق خبری نیست و خبری هم نمیشود

  • ناشناس

    تنها نظر کارشناسی شرط نیست،باید از مترجمان زبان انگلیسی قابل هم مشورت گرفت تا بعدها نگن ما فلان اصطلاح انگلیسی برامون آشنا نبود و دارای ایهام بود و ما یه طور دیگه برداشت کردیم

  • ناشناس

    صدها کشور تو زمین هست که نیروگاه هسته ای دارن و خیلی وقت هم هست که داران از این انرژی استفاده میکنن و تحریم هم نیستن و برجامی هم ندارن نمیدام چرا ما همیشه باید تافته جدا بافته باشیم ، بیش از بیست سال دارن توافق برجام را هی بالا و پایین میکنن و چند صد میلیارد دلار هم ضرر به کشور وارد میکنن هنوز هم از این انرژی درست و حسابی استفاده نمیکن ، پول اگر حساب و کتاب داشت و از جیب خودشان خرج میشد یکم دلسوز بودن و نمیزاشتن این همه ضرر به کشور وارد بشه ، با این پولها میشد چه زیرساختهایی را درست کرد چه مدارس و بیمارستانهایی درست کرد چه اتوبانهایی درست کرد ، دریاچه ارومیه به این وضع نمی افتاد ، استان خوزستان ریزگرد نداشت سیلاب تو استانها بیداد نمیکرد کم اب نبودیم ، خدایا چه کارها میشد انجام داد ، حالا چی