کد مطلب: ۳۵۱۹۰۱

جزئیاتی از آخرین مذاکرات دو گروه انتخاباتی اتاق

جزئیاتی از آخرین مذاکرات دو گروه انتخاباتی اتاق

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: هنوز ائتلافی میان گروه مجمع فعالان توسعه با ائتلاف برای فردا رخ نداده، قرار است افراد شایسته و ترکیب 40 نفره‌ای که برای نمایندگی اتاق بازرگانی مناسب هستند، به اتاق معرفی شوند.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در انتخابات اتاق بازرگانی قرار است هشت نفر از گروه مجمع فعالان توسعه به گروه ائتلاف برای فردا ملحق شوند، این افراد چه کسانی هستند؟ به تجارت‌نیوز گفت: هنوز ائتلافی میان گروه مجمع فعالان توسعه با ائتلاف برای فردا رخ نداده، برخی افراد هستند که مواضعشان به هر دو گروه نزدیک است. مذاکراتی در این رابطه انجام شده و چنانچه قرار باشد این ائتلاف رخ دهد، قطعا کل اعضای مجمع فعالان توسعه به گروه ائتلاف برای فردا ملحق خواهند شد. در حقیقت این طور نیست که 8 نفر به گروه ائتلاف برای فردا ملحق شوند و افراد دیگر برای پیوستن به گروه ائتلاف برای فردا جا بمانند.

علاء میرمحمدصادقی اظهار کرد: قرار است کل گروه مجمع فعالان توسعه به گروه ائتلاف برای فردا بپیوندند. در حقیقت این بار افراد شایسته و ترکیب 40 نفره‌ای که برای نمایندگی اتاق بازرگانی مناسب هستند، به اتاق معرفی می‌شوند؛ هم در گروه ائتلاف برای فردا و هم مجمع فعالان توسعه افراد دلسوز نظام هستند که می‌توانند گامی جهت برطرف‌سازی چالش‌های اقتصادی و صنعتی کشور بردارند.

او افزود: در این شرایط باید مصلحت نظام در نظر گرفته شود. معتقدیم چنانچه ورود افراد در اتاق منشا خدمت باشد، امری باارزش تلقی می‌شود. اما اینکه برخی افراد هدفشان از نام‌نویسی در انتخابات اتاق بازرگانی تنها تکیه زدن به صندلی‌ها و تصاحب فضا باشد، امری بی‌ارزش است. امیدواریم با حضور در انتخابات بتوانیم به افراد اصلح رای دهیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.