کد مطلب: ۵۸۵۳۶۴

مذاکرات برجامی به‌زودی آغاز می‌شود/ تدوین استراتژی‌ها در شورای‌عالی امنیت ملی

مذاکرات برجامی به‌زودی آغاز می‌شود/ تدوین استراتژی‌ها در شورای‌عالی امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از آغاز مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان آغاز مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی، گفت: مذاکرات به‌زودی و در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه پیغام‌ها و علائمی که از طرف‌های غربی دریافت شده است نشان می‌دهد که دور جدید مذاکرات در روزهای آینده از سر گرفته می‌شود، ادامه داد: البته زمان دقیقی برای آغاز مذاکرات تعیین نشده است و براساس مذاکراتی که انجام خواهد شد تیم مذاکره‌کننده نیز شکل می‌گیرد.

نماینده مشکین‌شهر در مجلس درباره اینکه مذاکرات از طریق وزارت امور خارجه و یا شورای‌عالی امنیت ملی دنبال خواهد شد، اظهار داشت: به‌طور معمول خطوط راهبردی کشور در شورای‌عالی امنیت ملی ترسیم می‌شود و تحقق اهداف و استراتژی‌ها از طریق وزارت امور خارجه است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه مذاکرات وین هم با نظارت شورای‌عالی امنیت ملی انجام شد، عنوان کرد: در دور جدید مذاکرات نیز قطعاً استراتژی‌ها از سوی شورای‌عالی امنیت‌ ملی تدوین و از سوی وزارت امور خارجه اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.