کد مطلب: ۵۳۷۶۰۱

روسیه: 

باب جدید مذاکرات برای احیای کامل برجام باز شد

باب جدید مذاکرات برای احیای کامل برجام باز شد

رئیس هیات روسیه در مذاکرات برجام گفت که نشست امروز کمیسیون مشترک در وین دور جدیدی از گفتگوهای را در خصوص احیای کامل این توافق باز کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، میخائیل اولیانوف روز جمعه در توئیتی افزود که شرکت‌کنندگان در نشست امروز، درباره ضرورت سرعت بخشیدن به روند احیای کامل برجام کردند.

وی عنوان کرد: «به نظر می‌رسد که هیات‌ها تا زمانی که برای رسیدن به هدف نیاز باشد آماده ماندن در وین هستند»

جلسه کمیسیون مشترک که با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ در وین از سر گرفته شده بود، دقایقی پیش پایان یافت و مقرر شد بلافاصله رایزنی‌های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش‌نویس آغاز شود. همه طرف‌ها یکبار دیگر بر جدیت خود برای حصول نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این نشست که در گراند هتل وین برگزار شد؛ درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها بحث و گفتگو کردند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خدا بزرگ است

    آماده ریزش دوباره سکه و دلار باشید و خدا نگزره از اون گروهی که داخل کشور به خاطر منافع مالی و سیاسی خودشون دوست ندارن این اتفاق خوب برای مردم ضعیف بیوفته و دارن سنگ میندازن

    • ناشناس

      برای یک کشور ثبات اقتصادی خوبه، نه بالا و پایین‌شدن نرخ ارز. اگه دلار بخواد به ۱۷-۱۸ تومن برسه و اونجا بمونه باعث آغاز یک دورهٔ دیگر خروج سرمایه از کشور، افزایش شدید واردات، نابودی صنایع داخلی، و هزار و یک مشکل دیگه میشه. دست آخر هم نهایتاً تا دو-سه سال دیگر دوباره دچار در رفتن فنر ارز و تورم شدید می‌شیم.