کد مطلب: ۵۳۷۳۸۷

مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری

مراحل بعد از برنده شدن در لاتاری

برندگان لاتاری امسال قطعا یکی از خوش‌شانس‌ترین افراد روی زمین هستند چون به علت رفع بن ترامپ و آمدن واکسن کرونا این عزیزان شانس خیلی زیادی برای گرفتن ویزا و مهاجرت را دارند.

برندگان لاتاری امسال قطعا یکی از خوش‌شانس‌ترین افراد روی زمین هستند چون به علت رفع بن ترامپ و آمدن واکسن کرونا این عزیزان شانس خیلی زیادی برای گرفتن ویزا و مهاجرت رو دارند ولی تنها مشکلی که میتونه باعث ویزا نگرفتنشون بشه، عدم آگاهی در خصوص مراحل و اشتباه انجام دادن امور بشود برای همین ما این مقاله رو نوشتیم تا مقداری آگاهی این عزیزان رو در این امر افزایش بدیم.

اشتراک انجام امور برندگان لاتاری به برتر مهاجر

موسسه مهاجرتی برای برندگان لاتاری

اصلا نگران نباشید، میتونید تمامی امور مربوط به لاتاری خودتونو به مجموعه برتر مهاجر بسپارید، فقط کافیه اشتراک تهیه کنید و مجموعه برترمهاجر تا انتهای مسیر از شما حمایت میکند و امور شما را انجام م‌یدهد برای تهیه اشتراک برندگان لاتاری کلیک کنید

پکیج آموزشی اخذ ویزای لاتاری مخصوص برندگان لاتاری

راهنمای برندگان لاتاری

برای اینکه بتوانید اطلاعات مفیدی پیدا کنید می‌توانید از آموزش‌های برتر مهاجر برای این کار استفاده کنید. به طور کلی این مجموعه دوره‌ای را برای شما آماده کرده که می‌توانید ۰ تا ۱۰۰ مهاجرت از طریق لاتاری و اخذ ویزای لاتاری را به صورت اصولی پشت سر گذاشته و بدون داشتن هیچ‌گونه استرس از مهاجرت خود نهایت لذت را ببرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت برتر مهاجر مراجعه کنید.

مشاوره برندگان لاتاری

در ضمن برندگان می‌توانند وقت مشاوره تهیه کنند برای این کار باید وارد وب‌سایت برترمهاجر شوید سپس در منوی برندگان، مشاوره برندگان را انتخاب کنید و به صورت آنلاین وقت رزرو کنید.

Case number چیست؟

Case namber یا کیس نامبر به معنای شماره پرونده است که برای برندگان لاتاری صادر می‌شود. در اولین نامه که همان نامه قبولی شما است کیس نامبر خود را دریافت خواهید کرد. این کد دارای ۱۴ کاراکتر می‌باشد که شامل حروف و اعداد مختلفی است. به طور کلی ۴ رقم اول مربوط به عنوان لاتاری که در آن شرکت کردید است برای مثال در ۲۰۲۲، ۲ کاراکتر بعدی شامل مخفف قاره‌ای است که در آن قرار دارید برای مثال قاره آسیا که با AS نشان داده شده. در نهایت ۸ رقم آخر نشان دهند چندمین برنده لاتاری است، برای مثال عدد ۰۰۰۲۵۴۳ است؛ این رقم هر چه قدر پایین‌تر باشد زود تر باید برای امور برندگان لاتاری اقدام کنید چون زودتر به مصاحبه دعوت خواهید شد.

به این نکته توجه کنید که برندگان لاتاری باید حتماً فرم DS-260 را پر کرده و آن ارسال کنند تا برای مصاحبه دعوت شوند.

در صورتی برنده شدید کیس نامبر خود را در اختیار هر شخصی نگذارید. افراد سودجو ممکن است در روند مهاجرت شما اختلال ایجاد کنند و در نهایت شما نمی‌توانید ویزا دریافت کنید. اصلاً برنده شدنتان به هیچ فردی مطرح نکنید، زیرا افرادی که تجربه مهاجرت از طریق لاتاری نداشتند ممکن است اطلاعات اشتباه به شما بگویند یا اصلاً شما از این نوع مهاجرت نا امید کنند و شما شانس مهاجرت به آمریکا را از دست دهید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر این موضوع را می‌خواهید مطرح کنید به افرادی بگویید که لاتاری برنده شدند و به آمریکا مهاجرت کردند؛ این افراد می‌توانند اطلاعات و تجربیات مفیدی در اختیار شما بگذارند.

Visa bulletin چیست؟

Visa bulletin یا ویزا بولتن یک سامانه اطلاع رسانی مربوط به وزارت امور خارجه آمریکا است. در این سامانه می توانید اطلاعات مفید از جمله وقت تقریبی مصاحبه خود را دریافت کنید. اطلاعات این سامانه تنها مربوط ویزای لاتاری نیست بلکه می توانید برای ویزاهای خانوادگی و … اطلاعات خوبی دریافت کنید. برای چک کردن اینکه نوبت کیس نامبر شده یا نه می‌توانید عبارت Visa bulletin سرچ کرده و وارد سایت وزارت امور خارجه آمریکا شوید.

DS-260 چیست؟

در واقع DS-260 یک فرم است که شما با پرکردن آن درخواست خود را برای دریافت ویزا اعلام می‌کنید. این فرم از حساسیت بالایی برخوردار است و در صورتی که در پرکردن آن صداقت و دقت نداشته باشید، نمی توانید ویزا دریافت کنید. پر کردن این فرم یکی از مراحلی است که باید آن را انجام دهید. آموزش دقیق پرکردن این فرم با جزئیات در راهنمای برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا توضیح داده شده که شما می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

مراحل امور برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا

در این بخش برای شما یک نقشه راه برای مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری خواهیم گفت که شما می‌توانید دیدی واضح‌تر نسبت به مسیر خود داشته باشید. البته اگر علاقه‌مندید که این نقشه راه را با جزئیات کامل مشاهده کنید می‌توانید به لینک راهنمای برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا در بخش قبل مراجعه کنید.

گام اول: بررسی وضعیت ثبت نام و دریافت کیس نامبر

در گام اول باید وضعیت ثبت نام خود را بررسی کنید و ببینید که آیا برنده شدید یا خیر. در این مرحله در صورتی که برنده شده باشید برای شما کیس نامبر صادر می‌شود. افرادی که در سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر ثبت نام کردند، در زمان اعلام نتایج برای آن نتیجه ارسال خواهد شد و در صورتی که برنده شده باشند می‌توانند از خدمات این مؤسسه به صورت رایگان استفاده کنند.

گام دوم: تکمیل فرم DS-260

در این گام باید دقت بسیاری داشته و برای پر کردن فرم DS-260 باید صداقت کامل داشته باشید. هر گونه اطلاعات اشتباه باعث می‌شود که شما در سفارت ریجکت شده و برای شما ویزا صادر نشود. این فرم طولانی نیاز به اطلاعات مختلفی دارد که هر گونه اشتباه باعث از دست رفتن شانس شما می‌شود. برای اینکه بتوانید به راحتی و بدون هیچ استرسی این فرم را پر کنید می‌توانید از دوره راهنمای برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا استفاده کنید که این موضوع را با جزئیات کامل توضیح داده شده.

گام سوم: جمع آوری و تکمیل مدارک

مدارکی هستند که باید نسبت به وضعیت خود باید جمع‌آوری کنید و آن‌ها را به صورت رسمی ترجمه کرده و مستندسازی کنید. این مدارک باید نسبت به اطلاعاتی که در فرم DS-260 وارد کردید ارائه دهید؛ در واقع برای تمامی نوشته و گفته‌های خود باید یک مدرک قابل استناد داشته باشید.

گام چهارم: تزریق واکسن

یکی از مدارک مهم که باید به آن توجه کنید، واکسیناسیون است. برای دریافت این مدرک که به آن کارت زرد گفته می‌شود باید چند واکسن مختلف در بازه‌های زمانی مختلف تزریق کنید. زمان مورد نیاز برای تزریق این واکسن‌ها حدود ۶ ماه است پس توجه کنید که هر چه زودتر باید برای واکسن‌ها خود اقدام کنید تا از برنامه مهاجرت خود عقب نیفتید.

گام پنجم: چک کردن ویزا بولتن

برای اینکه بدانید که کیس نامبر شما چه زمانی کارنت می‌شود باید به این سامانه مراجعه کنید. در این سامانه اطلاعات هر قاره به صورت جداگانه صادر شده و شما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را به تفکیک مشاهده کنید.

گام ششم: مدیکال و گرفتن وقت سفارت

قبل از اینکه به سفارت برای مصاحبه مراجعه کنید باید توسط پزشک مورد اعتماد سفارت معاینه شوید. در پایان معاینات لازم برای شما نامه‌ای پلمب شده صادر می‌شود که باید در حفظ این نام دقت کنید؛ زیرا داشتن هر گونه آسیب در پاک یا پلمب نامه باعث رد شد آن مدرک شما می‌شود.

گام هفتم: انجام مصاحبه

مصاحبه یکی از مراحلی است که در دریافت ویزا برای شما تأثیر زیادی دارد. در این مرحله بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و صداقت کامل در کلام خود داشته باشید.

گام هشتم: اخذ گرین کارت آمریکا

نتیجه تمامی تلاش‌ها و زحماتی که در طی چند مرحله انجام دادید در این گام خواهید دید. یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که هر فردی دوست دارد در زندگی خود تجربه کند، در دست داشتن گرین کارت آمریکا است. در این گام زمانی که شما وارد خاک آمریکا شدید می توانید درخواست خود را برای دریافت گرین کارت اعلام کنید تا پس از گذشت حدوداً ۱۳ روز گرین کارت خود را دریافت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد آسمانی

    سلام
    ممنون از اطلاعات مفیدتون. یه سوال داشتم. آیا بعد از پر کردن فرم ds 260 باید مدارک رو بهمراه فرم به جایی ایمیل کنیم؟ ویا باید مدارک بصئرت فیزیکی به جایی ارسال شود؟

  • علی رضا

    سلام نه داداش
    نیازی نیست مدارک رو ارسال بکنی فقط مدارک رو برای روز مصاحبه همراه خودت به سفارت ببر