کد مطلب: ۴۳۴۶۲۳

مراکز خرید ارزان کیش در سفر نوروزی

مراکز خرید ارزان کیش در سفر نوروزی

کیش، شهری مدرن و جذاب برای یک سفر هیجان‌انگیز است که جاذبه‌ها و تفریحاتی که دارد، بی‌شک تور کیش را در خاطره‌ها ثبت خواهد کرد. لذت یک خرید ارزان نوروزی در کیش، یکی از دلایلی است که افراد تمایل دارند، در عید نوروز به این شهر سفر کنند.

کیش ، شهری مدرن و جذاب برای یک سفر هیجان‌انگیز است که جاذبه‌ها و تفریحاتی که دارد، بی‌شک تور کیش را در خاطره‌ها ثبت خواهد کرد. اما این همه موضوع نیست. در کیش نه تنها جزایر مسحور کننده و تفریحات هیجان‌انگیزش عامل مهمی برای سفر به این شهر است، بلکه لذت یک خرید ارزان نوروزی در کیش، قطعا از دیگر دلایلی است که افراد تمایل دارند، در عید نوروز به این شهر سفر کنند. لذت خرید ارزان نوروزی در کیش را در مراکز خریدی که به شما معرفی می‌کنیم، تجربه کنید.

  1. بازار صفین کیش

یکی از قدیمی‌ترین بازارهای کیش، که می‌توان در آن با قیمت‌های باورنکردنی و ارزانی خرید کرد، بازار صفین کیش است. این بازار که به بازار عرب‌های کیش هم شهرت دارد، با مساحتی حدود 2300 متر مربع، نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره کیش واقع شده است. در این زبان بیشتر فروشندگانی که می‌بینید عرب زبان هستند اما کاملا به فارسی مسلط‌اند. در بازار صفین کیش، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی و اسباب بازی و … با کمترین قیمت نسبت به مراکز خرید لوکس کیش، یافت می‌شود. حتی اگر قصد خرید ندارید، از این بازار سنتی دیدن کنید چرا که در نزدیکی اسکله‌های جزیره است و تماشای آن خالی از لطف نیست.

  1. بازار مریم کیش

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان کیش، بازار مریم کیش است. این بازار تنوع کالایی بسیاری دارد و با 52 غرفه در زمینه خدمات مسافرتی، مواد غذایی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و کیف و کفش، بازاری مناسب برای یک خرید ارزان نوروزی در کیش است.

46576t7yhuij

  1. بازار زیتون کیش

اگر خرید بلیط هواپیما انجام داده اید و به کیش آمده‌اید حتما به مرکز خرید زیتون کیش بروید و قبل از هر چیزی به تماشای معماری متفاوت این مرکز خرید، بنشینید. این مرکز خرید کیش که یکی از مراکز خرید ارزان نوروزی در این منطقه است، با مساحتی بیش از 5200 متر مربع، 96 غرفه تجاری دارد. تنوع کالاهایی که در این مرکز قرار گرفته بسیار بالا است. از لباس‌های بچگانه و بزرگسال تا لوازم ورزشی، لوازم بهداشتی، کیف و کفش، روسری و لوازم برقی در این مرکز خرید وجود دارد. برای رفتن به این بازار باید به بلوار ساحل کیش بروید.

  1. بازار شهر چین کیش

همان‌طور که از نام این مرکز خرید پیداست، این مرکز خرید از اجناس چینی پر شده است. با اینکه قیمت آنها بسیار پایین است اما متاسفانه کیفیت اجناس این بازار هم چندان جالب نیست با این حال اگر خوب گشت و گذار کنید می‌توانید اجناسی که تقریبا کیفیت قابل قبولی دارند را در این میان پیدا کنید.

r5t67yu89

  1. بازار بزرگ مروارید

بازار مروارید یکی از بزرگترین مراکز خرید در کیش است که در ایام نوروز، لذت یک خرید ارزان نوروزی در کیش را برای شما به همراه دارد. عده زیادی برای خرید به تور استانبول می‌روند اما کیش و بازار مروارید می‌تواند گزینه مناسبی باشد. از لوازم آشپزخانه گرفته تا پوشاک و موادغذایی را در این بازار بزرگ پیدا خواهید کرد. معماری این مجتمع تجاری به سبک باستانی و هخامنشی است که خود به تنهایی یک جاذبه دیدنی در کیش است. نکته جالب توجه هم نام‌گذاری‌های بخش های مختلف بازار است. نام هایی همچون آپادانا، پرسپولیس، بیستون، تیسفون، پاسارگارد و آریا بر روی بازارچه‌های این بازار بزرگ قرار گرفته که کاملا سبک هخامنشی و باستانی ایران را به نمایش می‌گذارد.

  1. مرکز خرید ونوس کیش

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و ارزان کیش که در عین حال کالاهای با کیفیتی هم دارد، مرکز خرید ونوس کیش است. تنوع کالاها در این مرکز خرید زیاد است از این‌رو می‌توانید تمام مایحتاج خود را با قیمت مناسب، در این بازار خریداری کنید. علاوه بر خرید ارزان نوروزی در این مرکز خرید، می‌توانید از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این بازار هم استفاده کنید.

  1. بازار پردیس 1

از قدیمی‌ترین و پرترددترین بازارهای کیش که لذت خرید ارزان نوروزی در کیش را برای مسافران نوروزی به همراه دارد، بازار پردیس 1 کیش است. این مرکز خرید تنها دو طبقه دارد اما در این دو طبقه، تنوع کالایی و قیمتی بسیاری را مشاهده خواهید کرد. این مرکز خرید به هتل‌های زیادی در کیش نزدیک است از این‌رو همیشه مملو از مسافرانی است که قصد خرید سوغاتی را دارند.

98rtfrdes

  1. مرکز خرید دامون

این مرکز خرید یکی از محبوب‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید ارزان کیش است که از نظر مسافران، کیفیت خوبی دارد. دلیل اصلی محبوبیت این مرکز خرید، تنها قیمت ارزان آن نیست بلکه رستوران‌هایی است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. با این حال در این مرکز خرید برندهای معتبر و با کیفیتی وجود دارند که نسبت به کیفیتی که دارند، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.