کد مطلب: ۳۹۳۹۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مراکز عرضه دام خالی از مشتری و دام / گلایه دامداران از شهرداری تهران + گزارش تصویری

مراکز عرضه دام خالی از مشتری و دام / گلایه دامداران از شهرداری تهران + گزارش تصویری

مراکز عرضه دام در تهران چندان مورد استقبال دامداران به عنوان عرضه کننده این بازار و همچنین مردم به عنوان مشتری اصلی این بازار قرار نگرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همه ساله در آستانه فرا رسیدن عید قربان آدرس مراکز عرضه بهداشتی دام از سوی شهرداری تهران و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود. امسال نیز علی عفتی، رئیس ستاد عرضه بهداشتی دام در گفتگو با ایسنا از فعالیت ۲۴ جایگاه عرضه بهداشتی دام طی روزهای عرفه و عید قربان خبر داد.

در حال حاضر 24 جایگاه عرضه بهداشتی دام زیر نظر ۱۶۶ دامپزشک اعزامی از سوی سازمان دامپزشکی کشور و دامپزشکان و کارشناسان حوزه بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، در روزهای عرفه و عید سعید قربان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

5 16

در حال حاضر 24 جایگاه عرضه بهداشتی دام زیر نظر ۱۶۶ دامپزشک اعزامی از سوی سازمان دامپزشکی کشور آماده خدمت هستند.

حالا با نزدیک شدن به عید قربان علاوه بر اطلاع رسانی مراکز عرضه بهداشتی دام، افزایش قیمت گوسفند نیز یکی از دغدغه‌هایی است که مردم از آن سخن می‌گویند. علاوه بر این تنها مردم شاکی از موضوع قیمت گوشت نیستند. این بار عرضه‌کنندگان دام نیز دل خوشی از مسئولان شهرداری ندارند.

7 14

تنها مردم شاکی از موضوع قیمت گوشت نیستند. این بار عرضه‌کنندگان دام نیز دل خوشی از مسئولان شهرداری ندارند.

گلایه‌های دامداران از افزایش اجاره مراکز عرضه بهداشتی دام این روزها سوژه‌ برخی از رسانه‌ها شده موضوعی که در این سال‌ها کمتر به آن پرداخته شده است؛ چرا که در نگاه اول در اختیار گذاشتن چنین مراکزی برای دامداران امری طبیعی است در حالی که امسال علاوه بر کمبود دام، هزینه بَر بودن اجاره این مراکز به دامداران معضلاتی را برای این قشر از جامعه به همراه داشته است.

6 20 1

گلایه‌های دامداران از افزایش اجاره مراکز عرضه بهداشتی دام این روزها سوژه‌ برخی از رسانه‌ها شده است.

در همین زمینه یکی از دامداران در مرکز عرضه بهداشتی دام از افزایش قیمت تمام شده فروش دام زنده به تجارت‌نیوز می‌گوید: شهرداری بابت در اختیار گذاشتن مراکز عرضه بهداشتی دام سه میلیون تومان از ما ضمانت نامه گرفته است. علاوه بر این شهرداران هر ناحیه بابت حضور پزشک در این مراکز برای معاینه هر دام حدود 10 هزار تومان وجه نقد از دامداران دریافت می‌کنند.

14 2 1

یکی از دامداران می‌گوید: شهرداری بابت اجاره یک شب آغل از ما دامداران یک میلیون و 800 هزار تومان اخذ کرده است.

او در ادامه می‌گوید: علاوه بر هزینه‌های مطرح شده شهرداری بابت اجاره یک شب آغل از ما دامداران یک میلیون و 800 هزار تومان اخذ کرده است. آیا به خاطر عرضه دام به مردم و تامین دام آنها در این مناسبت، پرداخت این نوع مبالغ مطرح شده به شهرداری صرفه اقتصادی دارد یا جایز است؟

9 6

محل عرضه بهداشتی دام در نزدیکی مصلی تهران تعریفی ندارد. اکثر غرفه‌ها به دلیل مطالبه مالی بالای شهرداری از حضور دامداران خالی است.

محل عرضه بهداشتی دام در نزدیکی مصلی تهران تعریفی ندارد. اکثر غرفه‌ها به دلیل مطالبه مالی بالای شهرداری از حضور دامداران خالی است. مشاهدات میدانی از مرکز عرضه دام قلمستان واقع در میدان قزوین تهران هم چنگی به دل نمی‌زند.

10 8

مشاهدات میدانی از مرکز عرضه دام قلمستان واقع در میدان قزوین تهران هم چنگی به دل نمی‌زند.

در یکی از مراکز واقع در خیابان مصلی از چهار غرفه‌ای که برای دامداران در نظر گرفته شده تنها دو دامدار هستند که از نقاط دور برای تامین نیاز مردم به گوسفند زنده به تهران سفر کرده‌اند.

13 6

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.