کد مطلب: ۴۶۶۸۴۳

قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد

قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز شد

مراسم قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو امروز، یکشنبه ( ۱۲ مرداد) با حضور نهاد‌های نظارتی در سالن همایش‌های ساپکو در حال برگزاری است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم فروش محصولات ایران خودرو که شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۵، دنا، سمند ال ایکس، ۲۰۶ صندوق دار و پارس بنزینی است امروز، یکشنبه ( ۱۲ مرداد) با حضور نهاد‌های نظارتی در سالن همایش‌های ساپکو در حال برگزاری است.

گفتنی است، در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است.

در مجموع ۹۸۶ هزار ‌ و ۵۲۵ نفر ثبت نام کردند که در این طرح ۱۴ هزار نفر ظرفیت وجود دارد که همزمان ۱۴ هزار رزرو هم در نظر گرفته شده است.

در ادامه تعداد متقاضیان و ظرفیت موجود برای هر دستگاه خودرو را به همراه زمان تحویل آن به تفکیک مدل مختلف خودروها مشاهده می کنید:

Untitled

منبع: باشگاه خبرنگاران‌جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بااین قانون ک پلاک فعال نداشته باشیم ما ی پراید ۸۴ فروختیم اما سندش ب نام شوهرم قولنامه نوشتیم حالا تکلیف ما چی ی خانواده پنج نفره هم هستیم

    • Meysaam67

      باید پلاک رو بزنید بنام خریدار . از طریق راهنمایی رانندگی . دیگه پلاک شما غیرفعال میشه