کد مطلب: ۳۷۱۹۵۰

مرسدس بنز لوکس پرهزینه

مرسدس بنز لوکس پرهزینه

امروزه به دلیل تنوع سلیقه و استقبال از فناوریهای مدرن شرکتها و کمپانیهای کوچک و بزرگ تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا محصولاتی به روز، مدرن و در عین حال ایمن برای مخاطبین خود طراحی کنند. مرسدس بنز نیز در این رقابت خوب درخشیده است و اخیرا خودرویی به بازار ارائه کرده که توجه زیادی را در بازارجهانی خودرو به خود جلب کرده است.Mercedes AMG GT4   خودرو چهاردرب کوپه با ظاهری عضلانی، ورزشکار و لوکس محصول این شرکت خودروساز آلمانی است.

امروزه به دلیل تنوع سلیقه و استقبال از فناوریهای مدرن شرکتها و کمپانیهای کوچک و بزرگ تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا محصولاتی به روز، مدرن و در عین حال ایمن برای مخاطبین خود طراحی کنند. مرسدس بنز نیز در این رقابت خوب درخشیده است و اخیرا خودرویی به بازار ارائه کرده که توجه زیادی را در بازارجهانی خودرو به خود جلب کرده است. Mercedes AMG GT4 خودرو چهاردرب کوپه با ظاهری عضلانی، ورزشکار و لوکس محصول این شرکت خودروساز آلمانی است.

طراحی ظاهری خودرو

سپر های اخمو، جلوپنجره مشبک با خطوط عمودی درشت، چراغهای کشیده و لوگوی درشت بنز چهره ای خشن به خودرو داده است. چراغهای مه شکن در زیر چراغهای خودرو قرار گرفته است. چراغهای عقب به صورت کشیده و دوتکه تا روی درب صندوق عقب ادامه دارد. چهارخروجی اگزوز هم در دوطرف خودرو قرار دارد. چهار درب آن مانند مدل cls است. خطوط روی بدنه و سقف شیب دار خودرو باعث بهبود ایرو دینامیک خودرو شده است. استفاده از قطعات کروم بر روی جلوپنجره، دریچه های ورودی هوا روی گلگیرها و نوار تزئینی دیفیوزر ظاهری لوکس و اشرافی به خودرو داده است.

موتور

موتورv8 دو توربوشارژ این خودرو 8سیلندری که 4 لیتر حجم دارد و مجهز به 32 سوپاپ است 469 اسب بخار و 456 نیوتن متر قدرت تولید می کند. شتاب صفر تا صد آن 4]4 ثانیه است. حداکثر سرعت خودرو 285 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت(ترکیبی) 11.3 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

طراحی داخل خودرو

داخل کابین Mercedes AMG GT4 لوکس، مجلل و در عین حال مدرن طراحی شده است. بالای داشبورد ۴ دریچه هوا قرار دارد که به تهویه هوای مطبوع خودرو کمک می کند. روی کنسول وسط تعدادی دکمه از جمله کلید کنترل جعبه دنده و سیستم کنترل پایداری قراردارد. فرمان به دو فرم انتخابی یاترکیب فیبر کربنی و آلکانتورا یا با چرم در خودرو نصب می شود. تعدادی دکمه روی فرمان قرار دارد که به راننده امکان می دهد حالت های رانندگی را کنترل کند مثلاً صدای اگزوز را عوض کند. پشت فرمان شیفترهای تعویض دنده نصب شده است. پنجره های جلو و عقب برقی است. فضای داخل خودرو خوب و جادار است. صندلیها اسپرت و راحت با روکش چرم هستند. صندلیهای عقب را می توان به صورت، دو صندلی مجزا یا یک نیمکت سه نفره کامل سفارش داد تادر صورت تا کردن صندلیها، صندوق عقب جادارتر با سطح صاف داشته باشیم.

از دیگر آپشنهای این خودرو ست سرگرمی اطلاعات دو نمایشگر، سیستم تشخیص در شب، دوربین دید عقب، ردیابی و تشخیص خطوط، هشدار دهنده نقطه کور، تشخیص تابلوها و علامت‌های ترافیکی و 8 ایربگ می توان نام برد. البته خودرو مجهز به سیستم 4WD است که با توجه به شرایط می تواند به چرخهای عقب و جلو منتقل شود و باعث کنترل بیشتر در حرکات نمایشی و سرپیچها می گردد. ویژگی دریفت اسپرت که امروزه بسیار مورد توجه بخصوص جوانهاست در آن امکان سر خوردن با تایرها را به وجود می آورد. اسپویلر متحرک که باعث پایداری بیشتر خودرو می شود و زاویه اش بسته به شرایط رانندگی تنظیم می شود.

Mercedes AMG GT4 یک خودرو اشرافی و در عین حال خانوادگی هم است . برای اطلاع بیشتر از قیمت و سایر ویژگیهای این خودرو لوکس به سایت دیوار مراجعه نمایید.

منبع : ویرلن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.