کد مطلب: ۶۰۸۲۷۷

سرویس تلفن تول‌فری (Toll Free) چه مزیتی برای کسب‌وکارها دارد؟

سرویس تلفن تول‌فری (Toll Free) چه مزیتی برای کسب‌وکارها دارد؟

سرویس تول‌فری (Toll Free) به مشتریان اجازه می‌دهند که بدون هزینه با سازمان‌ها تماس بگیرند و در نتیجه تمام هزینه تماس‌ها با سازمان خواهد بود.

پشتیبانی از مشتریان یکی از جنبه‌های اصلی هر کسب‌و‌کاری است. فارغ از این که کسب‌وکار شما در چه صنعت یا بازاری فعالیت می‌کند، همه سازمان‌ها نیاز به یک روش آسان و اثربخش برای ارتباط با مشتریان دارند. اگر یک کسب‌و‌کار کوچک هستید شما می‌توانید با یک تلفن ویپ معمولی نیازهایتان را برطرف کنید ولی زمانی که رشد می‌کنید و مشتریان بسیاری دارید، یک راهکار پیشرفته برای شما مناسب‌تر است. اینجاست که برای ایجاد رضایت در مشتریان و جلب لیدهای بیشتر نیاز به یک سرویس تول‌فری (Toll Free) خواهید داشت.

تول‌فری (Toll Free) به مشتریان اجازه می‌دهند که بدون هزینه با سازمان‌ها تماس بگیرند و در نتیجه تمام هزینه تماس‌ها با سازمان خواهد بود. اما این شماره‌ها چه مزیتی برای سازمان شما خواهد داشت. در این مقاله به بررسی مزایای این سرویس منحصر به فرد می‌پردازیم.

پشتیبانی حرفه‌ای

با امکان تماس رایگان برای مشتریان، شما به عنوان یک کسب‌وکار می‌توانید تجربه بهتری از خدماتتان برای مشتریان ایجاد نمایید و برند قوی‌تری بسازید. این امر هر گونه تردید و بی‌میلی را در ذهن مشتریان برای تماس با شما از بین می‌برد. زیرا مشتریان نیاز نیست برای رفع نیازشان از طریق سازمان شما هزینه‌ای پرداخت کنند. تول‌فری به مشتریان این تضمین را می‌دهد که شما در همه مراحل تصمیم‌گیری تا فروش و پس از آن همراهشان هستید و این امر می‌تواند باعث ایجاد وفاداری در مشتریان و تکرار خرید آن‌ها شود.

اثربخشی بالاتر تبلیغات و افزایش فروش

کمپین‌های بازاریابی با استفاده از تول‌فری، احتمال تماس مشتریان بیشتر می‌شود و در نتیجه منجر به فروش بیشتری خواهد شد. به طور کلی زمانی که مشتریان یک برند را نمی‌شناسند و اعتماد کمتری دارند، وجود یک سرویس تماس رایگان (Toll Free) می‌تواند باعث افزایش اثربخشی تبلیغات شود.

یکی دیگر از مزیت‌های این سرویس رند بودن شماره تماس آن (برای مثال ۹۰۰۰xxxx) است که به همین دلیل راحت‌تر به خاطر سپرده‌ خواهد شد و بین مشتریان منتقل می‌شود. در نتیجه تاثیر زیادی بر افزایش آگاهی از برند سازمان و افزایش فروش خواهد داشت.

اعتماد و اعتبار

داشتن یک شماره تول‌فری (Toll Free) باعث ایجاد تصویر برند مناسب و حرفه‌ای در نزد مشتریان می‌شود و کمک می‌کند که بین سازمان و مشتریان اعتماد شکل گیرد. با این سرویس، مشتریانتان از ثبات و ماندگاری خدمات شما اطمینان خواهند داشت و تاثیر روانی مثبت قابل توجهی برروی آن‌ها می‌گذارد.

برند شدن شماره تلفن سازمان

یک شماره تول‌فری می‌تواند تبدیل به برند سازمان شود و در کلیه کانال‌های تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان ارائه شود. مخصوصا اگر برندی در ابتدای راه خود باشد، نیاز دارد که اعتماد مشتریان را جلب کند که یکی از راه‌های جلب این اعتماد استفاده از سرویس تول‌فری است. در صورت انتخاب از یک سرشماره رند (نظیر سرشماره ۹۰۰۰)، به راحتی به یاد سپرده می‌شود و می‌تواند به برند سازمان پیوند بخورد.

دستیابی به بازارهای بزرگتر

سرویس تول‌فری (Toll Free) فراتر از یک شماره محلی عمل می‌کند و می‌تواند برای کل کشور پاسخ‌گو باشد. برای مثال سرشماره رایگان ۹۰۰۰ هیچ نیازی به کد ندارد و به همین جهت از همه نقاط کشور به راحتی قابل تماس خواهد بود. با استفاده از این شماره‌ها مرکز تماس حرفه‌ای‌تری خواهید داشت و مشتریانتان هیچ نگرانی بابت هزینه‌های تماس در هر نقطه‌ای از کشور نخواهند داشت.

آسیاتک به عنوان ارائه‌دهنده کامل‌ترین خدمات ارتباطی به سازمان‌ها در کشور،‌ تنها ارائه‌دهنده سرویس تول‌فری یا سرویس تماس رایگان (Toll Free) در کشور است. این خطوط با پیش‌شماره ۹۰۰۰ به سازمان‌ها ارائه می‌شود و در کنار ویژگی‌های خاص آن، مزایای متنوعی نظیر امکان شماره‌گیری از کلیه نقاط کشور بدون نیاز به کد و امکان ارسال پیامک انبوه را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد. متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۷۰ تماس و یا روی این لینک کلیک نمایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.