کد مطلب: ۴۳۰۴۹۹

جزییات مزایده ۱۸ هزار میلیاردی ایران‌خودرو

جزییات مزایده 18 هزار میلیاردی ایران‌خودرو

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وبسایت کدال و روزنامه‌های کثیرالانتشار، ایران خودرو بخشی از املاک مازاد خود را طی مزایده‌ای به فروش می‌رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای که در وبسایت کدال منتشر شد، اعلام کرد برخی از املاک مازاد خود را به فروش می‌رساند.

بر اساس این اطلاعیه که در دو روزنامه دنیای‌اقتصاد و اطلاعات به چاپ رسیده است متقاضيان مي‌توانند از تاريخ چاپ آگهي تاپايان وقت اداري روز يكشنبه چهارم اسفند ماه امسال جهت دريافت و تحويل اسناد شركت در مزايده به نشاني تهران كيلومتر 14 اتوبان تهران كرج بلوار ايران خودرو بين اتوبان و جاده مخصوص درب شماره 2 مديريت املاك و مستغلات گروه مراجعه کنند.

مزایده روز پنجم اسفند برگزار و نتایج آن ششم همین ماه اعلام خواهد شد. ارزش دارایی‌های آگاهی شده حدود 18هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

14921 2

اطلاعیه مزایده ایران خودرو

در پی انتشار این اطلاعیه معاملات نماد خودرو به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب متوقف شد و احتمالا تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه اجازه معامله نخواهد داشت. توقف نماد خودرو در حالی رخ داده که این نماد پس از خبر افزایش سرمایه 2008 درصدی در کدال، با روند نزولی مواجه شده بود. روندی که تنها مختص این نماد نبوده و گریبانگیر سایر نمادهای گروه خودرویی نیز شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.