کد مطلب: ۳۴۷۷۳۳

مسعود دانشمند، خزانه‌دار اسبق اتاق ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

تنها می‌آیم و فعلا ائتلافی در کار نیست

تنها می‌آیم و فعلا ائتلافی در کار نیست

خزانه‌دار اسبق اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: با هیچ گروهی ائتلاف نخواهم کرد. چرا که هنوز اسامی تاییدشدگان برای ورود در این دوره از انتخابات مشخص نیست. فعلا از وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران اطلاعی ندارم.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی ابراهیم جمیلی و مسعود دانشمند که به عنوان اعضای فعال گروه مجمع فعالان توسعه شناخته می‌شدند با عنوان رئیس و عضو ائتلاف بزرگ از اتاق تهران جهت ثبت نام ورود کردند که در نهایت نتوانستند بر صندلی‌های خانه فعالان اقتصادی در پایتخت تکیه بزنند. اما این بار به نظر می‌رسد که وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران در هم پاشیده شده و فعلا برخی اعضای این گرئه در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی فعالیت جدی ندارند.

شنیده‌ها حاکی از این است که مسعود دانشمند فعلا قرار است به طور مستقل در انتخابات ورود پیدا کند و ابراهیم جمیلی نیز به‌طور مستقل از اتاق زنجان نام‌نویسی کرده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و امارات درباره این پرسش که آیا در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قرار است با گروهی ائتلافی داشته باشید یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: با هیچ گروهی ائتلاف نخواهم کرد. چرا که هنوز اسامی تاییدشدگان برای ورود در این انتخابات مشخص نیست. ممکن است که رد صلاحیت شوم. فعلا در حال بررسی هستم. اما چنانچه صلاحیتم محرز شد، قرار نیست که در این دوره به‌طور گروهی وارد اتاق بازرگانی شوم.

مسعود دانشمند درباره وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران اظهار کرد: از وضعیت گروه مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران خبر ندارم. اخیرا مطلع شدم که ابراهیم جمیلی هم قرار است از استان زنجان در این دور از انتخابات ورود پیدا کند. این دوره تعداد ثبت نام‌کنندگان برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی کاهش پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که فعالان اقتصادی از وضعیت موجود دلسرد شده‌اند.

او افزود: در هفتمین انتخابات اتاق بازرگانی حدود 14 هزار کارت بازرگانی وجود داشت که تعداد شرکت‌کنندگان به 250 نفر رسید. حالا در این دور تعداد صدور کارت‌های بازرگانی به 18 هزار تا رسیده که انتظار می‌رفت حداقل 300 نفر از اعضا در این انتخابات نقش داشته باشند این درحالی است که آمارهای رسمی از ثبت نام 184 نفر حکایت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.