کد مطلب: ۷۷۶۶۸۰

آخرین اخبار مسمومیت دانش آموزان امروز ۱۸ اسفند۱۴۰۱/ واکنش سازمان ملل به مسمومیت

آخرین اخبار مسمومیت دانش آموزان امروز 18 اسفند1401/ واکنش سازمان ملل به مسمومیت

متاسفانه هنوز شاهد مسمومیت دانش آموزان در برخی از مدارس هستیم. این در حالی است که امروز سازمان ملل نسبت به مسمومیت دانش آموزان در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین اخبار مسمومیت دانش آموزان را در ادامه بخوانید.

واکنش سازمان ملل به مسمومیت دانش آموزان

معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت: تیم ما در ایران آمادگی خود را برای کمک به احراز حقایق این موضوع به مقامات ایران اعلام کرده است. بدیهی است که باید ببینیم چه می‌شود.

فرحان حق، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان ایرانی در برخی مدارس کشور گفت: سازمان ملل گزارش‌ها در مورد این موضوع را دنبال می‌کند و مهم است که مقامات ایرانی تحقیقاتی کامل و شفاف در این زمینه انجام دهند. ولی ما همچنان به نظارت بر آن‌چه در آن‌جا رخ می‌دهد، ادامه خواهیم داد.

بنابر گزارش وب سایت سازمان ملل، وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان ملل تحقیقاتی درباره ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان ایرانی انجام خواهد داد؟ خاطر نشان کرد: تیم ما در ایران آمادگی خود را برای کمک به احراز حقایق این موضوع به مقامات ایران اعلام کرده است. بدیهی است که باید ببینیم چه می‌شود. اما بر عهده مقامات ایرانی است که این موضوع را همان‌طور که گفتم به طور کامل و شفاف بررسی کنند.

فرحان حق در پاسخ به سوالی درباره روز جهانی زن و حقوق زنان در ایران نیز اظهار داشت: به‌طور قطع ما از حقوق زنان در سراسر جهان دفاع می‌کنیم، از جمله در ایران و در هر جایی که حقوق اولیه آنها دچار مشکلات مختلفی است همچون افغانستان، به گونه‌ای که مانع از احقاق کامل حقوق زنان شده است. بنابراین ما بر رعایت حقوق آن ها تاکید داریم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • آرتمیس

    ا راست میگین ؟پس چرا زنارو از حق مادری .حق قضاوت حق پوشش وحق موتور سواری محروم کردین ؟و از همه مهمتر حق آزادی بیان!

  • ناشناس

    خب معلومه که دست اجنبی توکاره .سازمان ملل چرا پیگیراینهمه تحریم علیه ملت ایران نیست که باعث میشه مردم ما چه زنان ودختران وچه مردان دررنج به سر میبرن .دوستی خاله خرسه ارزونی خودشون

    • حاج مح منندی از تهران

      دمت گرم هموطن،حق گفتی،حق یارت،یاعلی

    • آرش (شیون)

      درودبرشما….کاملادرست فرمودید

    • ناشناس

      سازمان،ملل،اگرراست،میگی،فکرمردهستید،تحریم،برداریدتنهاکشوری،احترام،به،زنهاومردم،مگزاردفقط،ایران،)((((سازمان،ملل،اگرراست،میگویدتحریم،ایران،وکشورهای،بی،گناه،کمک،کن،بردارن،جل ظلم،بگیرامریکاوشریکاش،انجام،ندهن،سازمان،ملل،رفیق،کسهای،ظلم،مکنن،مردم)))

  • ناشناس

    ایا در رابطه با زیادخواهی یکسری از بانوان که بارها من خودم این زیادخواهی و خراب کردن زندگیها را با چشمان خودم.دیده ام کاری انجام داده یا میدهند و یافقط کارهاشون به نفع یک قشری از انسانهاست ولا غیر

  • ناشناس

    میتونید توضیح بدین چطوری روزی که همه مدارس و دانشگاهها و مراکز انوزشی تعطیله کلا تعطیل رسمیه مسمومیت رخ داده …!

  • ناشناس

    دیگه مردم خودشون میدونن چی به چی یه

  • ناشناس

    چه فایده هیچ کدوم از پیامها نیست

  • ناشناس

    واقعا جالبه خودشون بچه هارومسموم میکنن بعد واسه ما دایه ی دلسوز ترازمادرمیشن ما خودمون میتونیم بفهمیم شما دخالت نکنین سنگین تره سازمان اسرائیل و آمریکا نه سازمان ملل

  • ناشناس

    کار هر کسی هست باید
    تا الان جلوشو میگرفتن

  • ناشناس

    باکلمات بازی نکنید همه چی واضح و روشنه😏

  • ناشناس

    همیشه صحبت از امنیت کشور میشود که خوب است ایا مدرسه ها و بچه های جزع امنیت کشور باید باشند چرا مجرمین پیدا نمی‌شود