کد مطلب: ۳۷۷۹۹۱

گفتگوی تجارت‌نیوز با نماینده مردم اصفهان :

مشکلات صنعت در صنعتی‌ترین استان کشور / وضعیت مسکن در اصفهان چگونه است؟

مشکلات صنعت در صنعتی‌ترین استان کشور / وضعیت مسکن در اصفهان چگونه است؟

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط استان اصفهان در بخش مسکن و شهرک‌های صنعتی همانند سایر استان‌ها به هیچ عنوان مطلوب نیست، متاسفانه در استان اصفهان طبقه متوسط و ضعیف جامعه تحت فشار است.

سمیه محمودی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با « تجارت‌نیوز » در خصوص وضعیت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ، گفت: وضعیت کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات استان اصفهان نیز همانند سایر استان‌ها متاثر از مسائل کلان و کلی کشور قرار گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به عبارتی واحدهای صنعتی که در شرایط خرد قرار داشتند یا از بین رفته یا با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، اما واحدهای صنعتی که در بخش صادرات فعالیت دارند همچنان شرایط فعلی را پشت سر گذاشته و با افزایش حجم صادرات سرپا مانده‌اند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت شهرک‌های صنعتی در استان اصفهان شباهت بسیار زیادی به وضعیت شهرک‌های صنعتی در سایر استان‌ها دارد، اما از جمله مشکلاتی که هم اکنون شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به آن مواجه هستند بروکراسی‌ اداری است که خوشبختانه این معضل از سوی مسئولان مربوط در حال حل شدن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به عنوان مثال در حال حاضر برای جذب سرمایه‌گذار، مجوزهای بدون نام آماده شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرمایه‌گذاران داده می‌شود که این موضوع اهتمام هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی، استاندار و مدیریت برنامه‌ریزی استان را می‌طلبد تا بتوانند شرایط را از بالا مدیریت کرده و قولی که به مردم و سرمایه‌گذاران داده‌اند را هر چه سریعتر اجرایی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط حال حاضر مسکن در استان اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی مردم دیگر شهر و روستا نمی‌شناسد. علاوه بر افزایش قیمت ارز، بسیاری از محصولات داخلی نیز به دلیل عدم کنترل و نظارت از سوی دستگاه‌های ذی ربط افزایش قیمت قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فردی که در روستا زندگی کند یا در کلان شهری مثل اصفهان، هر کدام تحت تاثیر افزایش قیمت ارز و گرانی محصولات داخلی قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط استان اصفهان در بخش مسکن همانند سایر استان‌ها به هیچ عنوان مطلوب نیست، متاسفانه در استان اصفهان طبقه متوسط و ضعیف جامعه تحت فشار است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.