کد مطلب: ۵۴۲۷۴۷

۲۰۰ هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان ساخته می‌شود

۲۰۰ هزار مسکن برای کارگران و بازنشستگان ساخته می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه فی مابین اتاق تعاون ایران، معاونت‌های فرهنگی اجتماعی و امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی امروز در اتاق تعاون ایران به امضا رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه اتاق تعاون ایران و معاونت‌های فرهنگی اجتماعی و امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز با حضور «بهمن عبداللهی» رئیس اتاق تعاون ایران، «محمد کبیری» معاون امور تعاون و «ابراهیم صادقی فر» معاون امور فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونین اتاق تعاون و وزارتخانه در اتاق تعاون ایران امضا شد.

عبداللهی گفت: مقدمات ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تا حد زیادی فراهم شده است و آمادگی شروع پروژه در دو استان از این لحظه وجود دارد.

کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با اشاره به اینکه کارهای بزرگی برای تامین مالی صورت گرفته است افزود: بانک توسعه تعاون مبلغ هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خط اعتباری با اولویت مسکن کارگری در نظر گرفته است.

صادقی‌فر، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از اصلاح ماده ۱۴۹ قانون کار خبر داد و گفت: اصلاح ماده ۱۴۹ قانون کار ریل‌گذاری همیشگی برای مسکن کارگری خواهد بود، در حال حاضر متن تبصره اصلاح شده و در کمیسیون اقتصادی است و با تصویب اصلاح این ماده، ریل‌گذاری مسکن کارگری صورت می‌گیرد.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.