کد مطلب: ۳۹۴۹۰۰

رئیس کل بانک مرکزی:

مشکلی در تامین ارز واحدهای تولیدی نداریم

مشکلی در تامین ارز واحدهای تولیدی نداریم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در تامین ارز واحدهای تولید مشکلی نداریم و هرچقدر که این حوزه نیاز به اعتبارات ارزی داشته باشد تامین خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه گفت: در تامین ارز واحدهای تولید مشکلی نداریم و هرچقدر که این حوزه نیاز به اعتبارات ارزی داشته باشد تامین خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از بانک مرکزی؛ رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز برای بازدید از چند طرح اقتصادی، بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی با بانک‌های عامل و شرکت در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت وارد کرمانشاه شد.

عبدالناصر همتی با همراهی معاون اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه از کارخانه «بیواتانول»، کارخانه «مارپیچ باختر» و کارخانه «قوطی‌سازی زمزم» بازدید کرد.

رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: در برخی از موارد، تحریم‌ها به سود صنعت بوده است؛ به طوری که در بخشی از روند تولید به خود کفایی رسیده‌ایم.

وی همچنین به برخی از مشکلات ارزی و نوسانات بازار اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که داریم روند کیفی مناسبی در حوزه صنعت و تولید دیده می‌شود و همین امر باعث شده تا عزم ما برای انجام امور مالی و تامین اعتبار در خط تولید جزم‌تر شود و این آمادگی در ما وجود دارد تا نیاز مالی واحدهای تولید مولد را تامین اعتبار کنیم.

همتی در ادامه به نظارت بیشتر بر بانک‌های عامل از روز‌های آتی خبر داد و افزود: در تامین ارز واحدهای تولید مشکلی نداریم و هرچقدر که این حوزه نیاز به اعتبارات ارزی داشته باشد تامین خواهد شد، از سوی دیگر هم نظارت بیشتری بر بازار ارز و نواسانات آن خواهیم داشت.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: در این راستا نظارت خواهیم داشت که بانک‌ها اعتبارات خود را فقط در مسیر تولید به کار گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.