کد مطلب: ۴۷۵۶۶۲

مدیر پذیرش کارگزاری بانک انصار در گفتگو با تجارت‌نیوز:

تنها یک سهم از سهام عدالت فروخته شد / مشکل اصلی چیست؟

تنها یک سهم از سهام عدالت فروخته شد / مشکل اصلی چیست؟

به گفته مدیر پذیرش کارگزاری بانک انصار، آخرین فروش سهام عدالت در روز 15 شهریور ماه انجام شد که همه سهم‌ها برای فروش گذاشته شد اما ناظر فقط اجازه فروش سهم «جم» را داد که احتمالا پول آن امروز به حساب سهامداران واریز می‌شود.

مدیر پذیرش و امور شعب کارگزاری بانک انصار در گفتگو با تجارت‌نیوز ضمن اشاره به این موضوع که فروش سهام عدالت در این کارگزاری همانند دیگر کارگزاری‌ها در حال انجام است، عنوان کرد: در ابتدا بیشتر مشکل فروش برای کسانی بود که از طریق بانک‌ها درخواست فروش خود را ثبت کرده بودند و سهام این افراد با تاخیر یک هفته‌ای فروخته می‌شد، اما کسانی که درخواست خود را در پنل کارگزاری ثبت کرده‌اند مشکلی نداشتند.

محمدحسین اسماعیل‌پور گفت: از 25 مرداد ماه که گفته شد معاملات باید به صورت بلوکی و از طریق ناظر بازار انجام شود، براساس سازوکاری که ناظر بازار اعلام می‌کند درخواست‌های فروش مشتریانمان را ثبت می‌کنیم.

وی افزود: آخرین فروش سهام عدالت در روز 15 شهریور ماه انجام شد، ما همه سهم‌ها را برای فروش فرستادیم اما ناظر فقط اجازه فروش سهم «جم» را به ما داد که براساس آن 300 میلیارد تومان از این سهم را فروختیم و احتمالا پول آن امروز به حساب سهامداران واریز می‌شود.

وی در خصوص فروش 30 درصد دوم سهام عدالت، اظهار کرد: برای برخی از سهامدارانی که درخواست فروش 30 درصد اول را از طریق بانک ثبت کرده‌اند این روش راحت‌تر و روش ثبت درخواست از طریق پنل کارگزاری سخت‌تر است، برای افرادی که درخواست فروش 30 درصد اول خود را از ابتدای تیر ماه داده بودند اما سهامشان فروخته نشده بود از طرف بانک پیامکی ارسال شد مبنی بر این که اگر موافق هستید 60 درصد را بفروشید کد تایید را بفرستید.

وی ادامه داد: پیامک‌های تایید از سوی سهامداران دریافت و با شرکت OMS نیز هماهنگی‌ها انجام شد تا کسانی که درخواست فروش 60 درصد را دارند درخواست قبلشان با این کد تایید اصلاح شود.

به گفته وی، مشتریانی که در فروش و دریافت پول سهام خود مشکل دارند می‌توانند با شماره‌های موجود در کارگزاری و بانک انصار تماس بگیرند و مشکل خود را پیگیری کنند. همچنین سهامداران می‌توانند از طریق وارد شدن به پنل کارگزاری تعداد سهام فروخته شده، قیمت فروش و زمان واریز پول آن را ببیند.

وی معتقد است: مشکل اساسی که در بحث سهام عدالت وجود دارد شماره تلفن سهامداران است، مثلا افرادی که زیر سن 18 سال هستند در ثبت درخواست فروش مشکل دارند یا سامانه‌ها کد تایید را ارسال نمی‌کند.

مدیر پذیرش کارگزاری بانک انصار در پایان تاکید کرد: در کارگزاری بانک انصار 30 درصد دوم برای هیچ یک از سهامداران بدون اجازه فروخته نشده و دقیقا ابلاغیه‌هایی که در حوزه سهام عدالت منتشر می‌شود اجرا شده است.

اخبار مرتبط با سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مطهره

    سلام دوستان
    سهام من 492تومنیه
    17خرداد فروختم ولی تا الان خورد خورد 2/800برام ریختن
    با کنکاش تمام تونستم وارد سامانه مدیریت فروش سهام عدالت بانک ملی بشم
    ریز سهامایی که برام فروختن رو اونجا نوشته یسری شم نوشته قابل فروشه میتونی ثبت بزنی
    بعد نوشته ارزش کل دارایی شما 9/900/00
    ارزش قابل فروش 4/000/00
    ارزش تقریبی 4/500/000
    من که نفهمیدم چیه و چجوریه کسی تجربه داره یا نه
    یه لیستم اون زیر داره از تعدادی که میتونی بفروشی جلوش عدد وارد میکنی درخواست میزنیخداشاهده من نفهمیدم چی به چیه چیکار کردن
    مگه ارزش سهام 492تومنی امروز که 22شهریوره 14میلیون نیست؟حالا درخواست فروش بزنم یا نه؟

  • بانک ملی

    سلام تجارت نیوز ما در فروش و واریز ۳۰درصد اول بانک ملی مشکلی نداشتیم ولی چرا ۳۰درصد دوم فروخته نمیشه توی شماره حساب و شماره تلفن هم مشکلی نیست چون سهام سری اول رو ریخته اند مشکل از کجاست

  • میثم

    من ۳۰ درصد دوم رو فروختم بانک سپه ولی هیچی نریخته کسی واریزی داشته
    اخه چرا اینقدر به مردم ظلم میکنید مگه چقدره سهام عدالت که اینقد سختش کردین خدا داره میبینه به والله این حق الناسه نمیشه خورد
    کل سهام عدالتو جمع کنی اندازه دارایی یه مسوول و وزیر این مملکت نیست یعنی اینقدر مردمو شما کوچیک میبینین

  • ناشناس

    بانک آنی تمام الکترونیک انصار مابقی فروش سی درصد سهام بنده را واریز کن ولطفففففا
    واریز وتسویه کن وپیامک تسویه بده بدونیم
    کجای کارهستیم یاحق

  • فرهادنکایی

    سلام،تجارت نیوز این داستان ها رو ازخودت میگی یا واقعا پیگیری میکنی،آخه پیگیری هایی که میکنی هیچکدوم درست از آب در نمیاد،اصلاح کن خودتو

  • ناشناس

    من می خوام آزاد سازی کنم کجا باید برم چکار باید بکنم لطف راهنمای بکنید

  • ناشناس

    دوستان خودتونو خسته نکنین این کارگزاری ها نه حرفای شمارو میبینن اگه ببینن هم اصلا به خودشون نمیگیرن

  • امیرحسین بابایی

    سلام خدمت تجارت نیوز
    وقتی وارد پنل کارگزاری بانک انصار میشم برا فرش سهام مینویسه برای کد ملی کارگزار ناظر تعین شده درصورتی که کارگزار ناظر خود بانک انصاره
    پول سی درصد اول هم داره بیست تومن سی تومن واریز میکنه در صورتی که بیشتر بانک ها اینجوری نیستن لطفا کامل واریز کن بانک انصار
    مشکل فروش سی درصد دومم حل کنید
    با تشکر از تجارت نیوز عزیز

  • صادق محمد باقرنژداملکی

    سلام من سهام عدالت فروختم ولی پولی واریز نشده ۴ماه هست که خبر نیست من چه کنم میشه رای نشون بدین مرسی

  • صادق محمد باقرنژداملکی

    به خدا لازم دارم من هر ماه ۵۰۰ اجاره میدم به خدا لازم دارم کی واریز میشه