کد مطلب: ۷۵۷۸۹

آیفون ۷ هم دچار مشکل شد

اگر چه آیفون 7 با تحولات و به روزرسانی های زیاد خود به محصولی جذاب برای کاربران مبدل شده، اما برخی مشکلات آن نیز برای اپل دردسر آفرین بوده است. به نقل از تک تایمز، حذف جک هدفون و استفاده از دکمه Home جدید از جمله تغییرات جنجالی این گوشی هوشمند بوده است. این دکمه

اگر چه آیفون 7 با تحولات و به روزرسانی های زیاد خود به محصولی جذاب برای کاربران مبدل شده، اما برخی مشکلات آن نیز برای اپل دردسر آفرین بوده است.

به نقل از تک تایمز، حذف جک هدفون و استفاده از دکمه Home جدید از جمله تغییرات جنجالی این گوشی هوشمند بوده است. این دکمه قبلا به صورت فیزیکی طراحی شده بود و لذا به سادگی قابل فشاردادن بود، اما حالا دکمه مذکور غیرفیزیکی و لمسی محسوب می شود و تنها نسبت به لمس انگشت واکنش نشان می دهد.

تا به حال برخی کاربران بارها از نقص ناگهانی این دکمه و توقف فعالیت آن خبر داده بودند. تشدید نارضایتی ها مربوط به نحوه طراحی این دکمه است که در صورت تکان شدید آیفون 7 یا فشار به آن ممکن است مختل شود.

در صورت وقوع این مشکل معمولا امکان تداوم استفاده از آیفون 7 وجود دارد، اما ظاهرا اپل تصمیم گرفته برای حل این مشکل به طور دائمی دکمه فیزیکی Home را مجددا مورد استفاده قرار داده و جایگزین دکمه Home غیرفیزیکی نماید. البته اپل خود رسما هنوز در این زمینه اطلاع رسانی نکرده، اما منابع نزدیک به این شرکت می گویند تصمیم مذکور طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، البته برخی نیز در مورد احتمال چنین تغییری توسط اپل اظهار تردید می کنند، زیرا با استفاده از دکمه فیزیکی Home قابلیت ضدآب آیفون 7 مختل خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.