کد مطلب: ۷۴۷۵۱۰

مشکل سایت ایران خودرو برطرف شد؟

مشکل سایت ایران خودرو برطرف شد؟

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از تاریخ 18 دی ماه آغاز شده است اما با گذشت سه روز، این سایت همچنان اختلال دارد و بسیاری از متقاضیان نتوانسته‌اند وارد سایت شوند. مشکل سایت ایران خودرو چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرحله جدید فروش فوق‌العاده ایران خودرو از یکشنبه 18 دی ماه آغاز شد و قرار بود تا تاریخ 20 دی یعنی سه شنبه ادامه داشته باشد. اما اختلال در سایت ایران خودرو، امکان ثبت نام را از بسیاری از افراد گرفت.

برای همین این گروه خودروسازی، طرح فروش فوق العاده خود را تا تاریخ 25 دی ماه یعنی یکشنبه هفته آینده تمدید کرده است. اما پیگیری‌ها حاکی از این است که مشکل سایت ایران خودرو همچنان ادامه دارد و بسیاری از متقاضیان هنوز نتوانسته‌اند وارد سایت شوند.

متقاضیان برای ثبت نام خودرو باید به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند. اما بسیاری از مخاطبان تجارت‌نیوز می‌گویند با گذشت سه روز هنوز هم نتوانسته‌اند وارد سایت شوند.

دسته دوم مخاطبان می‌گویند امکان ورود به سایت را دارند اما کد اصلی برای آنها پیامک نمی‌شود و این اختلال هم به معنای این است که امکان ثبت نام در سایت را ندارند.

پای مافیای خودرو میان است؟

مدیران این خودروساز می‌گویند علت مشکل سایت حجم بالای درخواست سایت است. اما مدت‌هاست که ایران خودرو طرح فروش خودرو دارد و هر بار خطایی در سامانه رخ می‌دهد. چه هنگام ثبت نام و چه هنگام اعلام نتایج.

اما واکنش مردم به مشکل سایت چیزی دیگری است. آنچه در ادامه می‌آید پیام برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز است.

«میگن 10 هزار نفر تونستن روز اول ثبت نام کنند. خب این افراد چطوری تونستن ثبت نام کنن. اگر سایت مشکل داره برای همه است. اگر هم مشکل نداره برای همه است. به نظر میاد پای مافیای خودرو وسط باشه!»

«چرا قبل از ثبت نام سایت ایران خودرو درست بود تا ساعت ثبت نام شد سایت رو بستند، آخه یک مسئولی نیست جلو اینارو بگیره و بداد مردم برسه الان دو روزه هر کاری میکنیم تا مرحله انتخاب خودرو هم میریم ولی دیگه باز نمیشه آخه این چه وضعشه چقدر مردم رو اذیت میکنید؟»

«۱۴ دی برای تکمیل وجه خودروهای فرسوده ثبت نامی مهرماه پیامک دادن که ۵ روز مهلت واریز وجه میباشد که ۱۸ ام و امروز روز چهارم و پنجم بودو بنده هنوز نتونستم تکمیل وجه کنم . هیچ جایی جوابگوی بنده نبوده.»

«سایت باز هم مشکل داره، تو قسمت درخواست گیر میکنه و سفارش و ثبت نمی کنه ؟؟»

«در ابتدای روز ثبت نام ورود به سایت تقریبا غیر ممکن بود و اگر هم هر چند در تایم کاهشی بار ترافیک سایت میشد وارد بشوی اما مرتبا هنگ میکرد. »

«حالا که میشه وارد سایت شد و مراحل ثبت نام رو طی میکنیم مشکل بزرگ عدم ارسال کد تائید از طرف سایته !!!!! »

«تا الان هر چقدر تلاش کردم بی نتیجه بود….»

«آقا چرا کسی پاسخگو نیست از کار زندگی افتادیم اونقدر رفتیم تو سایت یکی جواب بده کی سایت درست میشه من تا آخرین مرحله میرم فقط کد رهگیری رو نمیده ثبت درخواست نمیشه.»

«از دیروز که کلا سایت دچار مشکل هست .به نظر باید اول مافیای خودروها نام نویسی کنن شاید یه ده تاییش هم رسید به مردم .»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط مردمو سرکارمیزارن چطور هم گفتن ایرن خودرو ثبت نام داره ساید خراب شد پایین نوشته من ربات نیستم مردم سرکارن

  • ناشناس

    سلام من دارم ثبت نام میکنم ثبت نهای رو میزنم زیرش مینویس خطا در ارسال کلمه عبور لطفا کمک کنید

  • ناشناس

    چرا موقع ثبت نام رنگ خودرو اصلا گزینه ای نمیاره ؟ویژه افراد عادی

  • ناشناس

    من ثبت نام کردم ولی کد پیگیری نداده حالا این ثبت پام من تکمیل شده یا باید از اول ثبت نام کنم

  • مایکل جامالو

    این هرفا همش الکیه من از روز اعلام هم مادران هم خودم ثبت میزنم ولی تا حالا نتیجه ای ندیدم فک کنم فقط برا پولدارا و دلالا باشه نه مردم عادی اگه واقعا راس میگن به اونایی که ماشینشونو بنام دیگری و فرزندشون کردن و تازه گواهینامه گرفتن و …. الویت رو در نظر بگیرن هم طرح جوانی و هم عادی یارو چهارتا اسقاطی خریده ماشیناشونو زدن بنام کسایی که نمی تونن تو طرهها شرکت کنن گناه ما چیه این وسط تازا عرضه خودرو تو بورس هم دیگه واویلاس طبیعطا باید شرکت کننده کم بشه تو هر ثبت نام میلیونها نفر اضافه میشه تعجب اوره منفعت و مکش خون توسط کافی نتها آموزشگاه رانندگی و… همه مثل زالو افتادن بجون من و امثال من بیچاره واااایییی خداااااا من ماشین میخوااااااااااام

  • ناشناس

    از کوزه همان برون تراود که در اوست.

  • ناشناس

    همش فیلمه بابا.ماشین صفر رو تو بورس میفروشن قیمت پایه رو گرون گذاشتن +۱۲درصدمالیات و ۵تومن هم واسه هزینه بیمه و پلاک.یکی هم نیست بهشون بگه کجای این واسه مصرف کننده است.همه به منفعت خودش داره کار میکنه.

  • Ramin

    من ۳ساله واسه ۸نفر ثبتنام میکنم رو هم رفته ۲۰۰ بار از ایرانخودرو+۲۰۰بار هم از سایپا،یعنی حدودا ۴۰۰ بار ثبتنام کردم ولی تا الان یکبار هم نشده برنده بشیم.بنظر منکه همش الکی.این بار هم ثبتنام کردم ولی باز میدونم برنده نمیشم.اینا خودشون دلال بازار هستن.قرعه کشی ها الکی در بازار خودشون میفروشن‌.

  • مصطفی

    سلام.من الان ۳ ساله دارم ثبت نام میکنم ۴۰مرحله هیچ وقتم اسمم درنیامده ۳تا بچه هم دارم که آخریش قبل ۱۴۰۰ بدنیا آمده که طرح جوانی تعلق نمیگیره. پلاک که چه عرض کنم ۵ ساله اَصلاً ماشین ندارم، هرمرحله هم متقاضی جدید اضافه میشن، واقعآ این چه وضع نباید بین ما که سه ساله منتظریم با اونایی که تازه میان باشه این چه عدالتیه؟!!

  • ایلام،ل

    سلام؛برا ناکام کردن مافیای خودرو و دلال ها قرعه‌کشی رو برا سهمیه عادی از رد شده های 20 بار به بالا و در سهمیه جوونی جمعیت از 5 بار به بالا و در سهمیه فرسوده از 3 بار به بالا انجام بدید مسلما حق به حقدار میرسه؛ لازم نیست شیوه کارتون رو رسانه ای کنید؛ و اگر مجوز ندارید با وزارت صمت مذاکره کنید و مجوزش رو بگیرید و بقیه رو در آمار و اینکه به چه خودروی علاقه داشته ان اعلام کنید و در قرعه‌کشی های بعدی از همین فرمول استفاده کنید چون هر بار یه شماره خودشو بالا میکشه در غیر این صورت همه اش فساد ست و اعتراضات وسیع و طوفانی مردم؛ و مردم وقتی ببینن کسانی که در دفعات بیشتر تونسته ان برنده بشن قانع هستن و اعتراضی ندارن .ما حرف حق رو گفتیم حالا شما عزیزان خوآه پند گیرید و خواه ملال.