خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۰۹۷۱

گفتگوی زنده برای صاحبان سهام عدالت/ بانک ملی پاسخ می‌دهد

گفتگوی زنده برای صاحبان سهام عدالت/ بانک ملی پاسخ می‌دهد

در گفتگو زنده‌ای که قرار است جمعه شب 31 مرداد ماه در صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز انجام شود، رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی به این سوال پاسخ می‌دهد که مشکل واریز پول سهام عدالت چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با گذشت 80 روز از واگذاری سهام عدالت، برخی از دارندگان این سهام هنوز پول خود را دریافت نگرده‌اند. بانک‌ها و کارگزاری‌ها می‌گویند مشکل از اطلاعات نادرست دارندگان سهام عدالت است اما مردم می‌گویند مشکل از بانک و کارگزاری است.

اما مشکل چه از جانب کارگزاری‌ها باشد و چه نقص اطلاعات، مردم می‌خواهند سریع‌تر این مشکل حل شود و آنها پول سهام عدالت خود را بگیرند. به خصوص در این روزها که بورس با افت شاخص مواجه است و سهامداران نگران ضرر بیشترند.

اما مشکل سهام عدالت چیست و چگونه می‌توان آن را حل کرد؟ این سوالی است که سیدعلی پورقره‌سید، رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی در برنامه زنده اینستاگرام به آن جواب خواهد.

این برنامه زنده، روز جمعه 31 مرداد ماه ساعت 21 در صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز به آدرس «tejaratnews» برگزار می‌شود. در این برنامه هم دلایل تاخیر واریز پول سهام عدالت بررسی می‌شود و هم مشکل واگذاری 30 درصد دوم.

همچنین در این برنامه رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک ملی به سوالات سهامداران پاسخ خواهد داد.

شما می‌توانید مهم‌ترین سوالات یا مشکل خود در واگذاری یا دریافت پول سهام عدالت را در ادامه این خبر منتشر کنید تا در این برنامه به آن پاسخ داده شود.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • راضیه

    سلام امروز کسی واریزی داشته از بانک ملی مثبت بزنید لطفا ????????

  • ناشناس

    سلام خسته نباشین توروخداپول ماروواریزکنینن خیلی بهش احتیاج داریم تلویزیون نداریم بچه ام نگاه کنه اگه احتیاج نداشتیم هیچوقت نمیفروختمش مستاجرم بدبختم بخدایه بچه شیرخشکی دارم یک جابریزین برامون تابتونیم چیزی که احتیاج داریم بخریم جان هرکی دوست دارین هرچی زودتربریزین ب حسابتون

  • خداااا

    ملیییییییی بریززززززززززززززززززززززززز پولموننننننننننننننننننننننننننن

  • ناشناس

    چرا پول سهام عدالت را واریز نمی کنی مگه مردم را مسخره کنی

  • ناشناس

    شمارا بخدا ب هرگ میپرستین پول سهام شصددرصد فروختم بدین بهم مریزم بچه کوچیک دارم کسی ندارم مستاجرم جان امام زمان..

  • ناشناس

    سلام من سهام عدالتم 60درصد سه ماهه فروختم هنوز واریز نشده

  • ناشناس

    سی.درصد.دوم.سهام.بانک.ملی.فروختم.هیچ.واریزی.ندارم

  • ناشناس

    ۶۰درصدسهام عدالت رافروخته ام ۳۰درصدآن واریزشده

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید من قربان مروج هستم سهام عدالت خودم پانصدهزار تومانی هست آزاد سازی هم کرده میخوام بفروشم به خدا پول لازم دارم کمکم کنید

  • قربانمم

    سلام خسته نباشید من قربان مروج هستم سهام عدالت خودم پانصدهزار تومانی هست آزاد سازی هم کرده میخوام بفروشم به خدا پول لازم دارم کمکم کنید