کد مطلب: ۴۷۳۹۵۳

رئیس سازمان بورس اعلام کرد:

مهمترین مصوبات جلسه دیروز شورای عالی بورس

مهمترین مصوبات جلسه دیروز شورای عالی بورس

رئیس سازمان بورس مهمترین مصوبات جلسه دیروز شورای عالی بورس را دو مورد آغاز پذیره‌نویسی بورس املاک از مهر ماه و پیگیری وضعیت آکنتور برای بازگشایی نماد اعلام کرد. با این سخنان به نظر می‌رسد دستور جلسه‌ای برای افزایش دامنه نوسان بورس نبوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته در ساعات نزولی شاخص بورس خبری مبنی بر برگزاری احتمالی جلسه شورای عالی بورس و بررسی موضوع تغییر دامنه نوسان سهام بزرگ به 10 درصد منتشر و سپس این موضوع تکذیب و اعلام شد که تصمیمی در این مورد گرفته نخواهد شد.

در همین حال رئیس سازمان بورس مهمترین مصوبات جلسه دیروز شورای عالی بورس را دو مورد آغاز پذیره‌نویسی بورس املاک از مهر ماه و پیگیری وضعیت آکنتور برای بازگشایی نماد اعلام کرد. با این سخنان به نظر می٬رسد دستور جلسه‌ای برای افزایش دامنه نوسان بورس نبوده است.

حسن قالیباف اصل در این مورد گفته است: شورای عالی بورس دیروز (سه‌شنبه 11 شهریور ماه) آخرین وضعیت راه‌اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را بررسی کرد. در این زمینه مقرر شد تا هیات موسس، اساسنامه را تنظیم و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کند تا در صورت تایید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.

طبق این گزارش سنا، قالیباف اضافه کرد: آخرین وضعیت آکنتور نیز به شورا گزارش و مقرر شد تا انجام اقدامات لازم برای بازگشایی نماد این شرکت از سوی سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی سرعت گیرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا، یکی از اعضای شواری عالی بورس به عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، پیگیر این موضوع باشد تا هرچه سریعتر، نماد این شرکت در بورس بازگشایی شود.

آخرین اخبار از بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ع

    قصد توهین ندارم ولی این بابا از وقتی که شده رئیس سازمان بورس جز گندکاری واقعا چکار کرده؟

  • شب قدر

    عجب مدیریتی انگار بورس ورشکسته نشده طوری برنامه ریزی می کنن که مثل این که بورسی مونده….الان یک ماه کلا بازار منفی هست پول مردم خوردن نداره این بود حرف دولت که بورس محلی برای سرمایه گذاری هست گناه ما چیه اومدیم و اعتماد کردیم

    • مجید

      سلام سوختیم رفت

  • میلاد

    کل بورس رو در منفی ۲ و مثبت ۵ نگه دارید
    این قدر ڪه دیگه از دستتون برمیاد
    یا یک هفته حقوقی ها حمایت کنن بورس برمیگرده

    • ماشا

      قالیباف همیشه چهره اش گریونه?

  • ناشناس

    آقایان گند زدید به زندگی مردم با این گشایش اقتصادی
    این از بورستون
    این از خودرو سازیتون
    این از مسکن
    این از اجاره مسکن
    این از اقتصاد نا سالم
    این از رانت واختلاس بانکی
    ….
    ….

    دیگه چی میخواید
    یه قبر دو در یک
    علی برکت الله

  • علوش

    همونروزکه ریاست جومهور موحطرم اومدندگفتندبهترین وبی ریسکترین وپرسودترین محل بورس است! گفتم فاتحه بورس خونده شدزودازبورس خارج شوید.

  • ناشناس

    بادرود.پیامهای مراهیچ وقت منتشرنکنیدتاکی آنچه دیدی برقرارخودنماند وینچه بینی هم نمامدبرقرار من خدایی دارم که همیشه درکنارم هست چون ذره ای ازوجوداوهستم وازهرصفت نیکویی که خودداشته درمن قرارداده وبه عینه هدایت اورابه این صفات درخودمی بینم پس باکی نیست وتنهاهمین راازخداوندخواسته ام.وهمیشه وهمه وقت ازخدامی خواهم همه مارابه این صفات که دروجودمان قرارداده هدایت کندوآنهاراپررنگ وملکه ذهن وچون روزروشن نماید.وازحقیقت وصداقت وپاکی وانسانیت هیچ باکی نداشته وندارم حتی طی ۳۰سال خدمت دراباس آموزگاری این صفات همراهم بوده هرچندموجب عدم ترقی ام شدند.باسپاس شادباشید

  • علی

    پیش به سوی قیمت واقعی که همون شاخص 500هزار واحدی هست.با چهارتا کارخونه ورشکسته وقراضه در تحریم نمیشه بورس داشت .مسئولین هم به فکر کلک جدید باشین بورس تموم شد.

  • ناشناس

    هر وقت بورس رو میخواستن نابود کنن قالیباف رو اوردن

  • ناشناس

    قبلا پنج شنبه ها ناراحت بودیم حالا خوشحالیم که بورس تعطیله

  • حسین

    افزایش وکاهش پنج درصدی سهام واستفاده حقوقی ها ونوسان گیران حرفه ازسرمایه مردم کم است که درخواست ده درصدی دارند که این نوسان دریک روزمنطقی نیست اگربه فکرسرمایه مردم تازه وارد به بورس بودند نوسان را دودرصدی می کردند.که دربورس ایران منطقی تربه نظرمی رسد.واکنون شاهد این وضعیت نبودیم که عده ای ببرند و درشرایط فعلی جابزنند.