کد مطلب: ۸۰۰۷۵۱

انتشار گزارش معاملات گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی

انتشار گزارش معاملات گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی

از ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳٠ فروردین ماه ۱۴٠۲ در مجموع ۱۲۱ هزار و ۸۸۳ ورقه گواهی سپرده نفت خام سنگین و میعانات گازی به ارزش ۸ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۲۲ دلار (با ارزش ریالی بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان) در بورس انرژی ایران معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از بورس انرژی ایران، گزارش معاملات گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی از ابتدای راه‌اندازی تا ۳٠ فروردین ماه ۱۴٠۲ منتشر شد.

بر این اساس گواهی سپرده نفت خام سنگین، از ۲۱ اسفند ۱۴٠۱ راه‌اندازی شده‌ و تا ۳٠ فروردین سال کنونی، ۹ روز معاملاتی داشته‌ است. در این مدت، ۶٠ هزار و ۳۵۶ ورقه گواهی سپرده نفت خام سنگین به ارزش یک‌هزار و ۵۵۸ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۶۱۶هزار و ۸۲۵ ریال معادل چهار میلیون ۲۶٠ هزار و ۱٠٠ دلار معامله شده‌است.

گواهی سپرده میعانات گازی نیز از ۲۱ اسفند ۱۴٠۱ راه‌اندازی شده‌ و تا ۳٠ فروردین سال کنونی، ۸ روز معاملاتی داشته‌ است. در این ۸ روز، ۶۱ هزار و ۵۲۷ ورقه گواهی سپرده میعانات گازی به ارزش یک‌هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۴۹۳ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲٠٠ ریال معادل چهار میلیون ۲۳٠ هزار و ۵۲۲ دلار معامله شده‌ است.

بر اساس این گزارش در مدت مذکور در مجموع ۱۲۱ هزار و ۸۸۳ ورقه گواهی سپرده نفت خام سنگین و میعانات گازی به ارزش ۸ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۶۲۲ دلار (با ارزش ریالی بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان) در بورس انرژی ایران معامله شد.

IMG 20230420 151451 706

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.