کد مطلب: ۵۱۶۲۷۷

معرفی بهترین نمایندگی رزین پرولایت در ایران

معرفی بهترین نمایندگی رزین پرولایت در ایران

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها، خرید رزین پرولایت و سایر رزین‌ها از مراکز مطمئن می‌باشد. به دلیل فراوانی انواع مختلف رزین و همچنین سازنده‌های گوناگون برای این محصول باید مراکزی را برای خرید رزین سختی‌گیر پرولایت انتخاب کنید که کیفیت و اصالات کالاها را تایید کند.

رزین‌های سختی‌گیر به عنوان ماده‌ای شیمیایی در صنعت کاربرد دارند. از این ماده در جهت از بین بردن سختی آب استفاده می‌شود. به طور کلی رزین‌های پرولایت از نظر ترکیب به دسته‌بندی زیر تقسیم می‌شوند:

  1. رزین فنولیک
  2. رزین اپوکسی
  3. رزین پلی‌استر
  4. رزین آلکیدی
  5. رزین وینیل استر
  6. سایر رزین‌ها

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها، خرید رزین پرولایت و سایر رزین‌ها از مراکز مطمئن می‌باشد. به دلیل فراوانی انواع مختلف رزین و همچنین سازنده‌های گوناگون برای این محصول باید مراکزی را برای خرید رزین سختی‌گیر پرولایت انتخاب کنید که کیفیت و اصالات کالاها را تایید کند.

در ادامه با برخی از استفاده‌هایی که از رزین‌ها در صنعت می‌شود آشنا می‌شویم:

  • کاهش سختی آب
  • حذف رنگ در نساجی
  • حذف فلزات سنگین در آب
  • استفاده در صنایع دارویی
  • جداسازی فلزات گرانبها از جمله طلا
  • نیروگاه‌ها و نیروگاه‌های هسته‌ای
  • کاتالیست در برخی از فرآیندهای شیمیایی
  • و …

انواع رزین پرولایت:

  • رزین پرولایت c100e
  • رزین پرولایت c100
  • رزین پرولایت c100h
  • رزین پرولایت c120e
  • رزین پرولایت c150
  • رزین c104 plus

یکی از مواد معروف و محبوب برای از بین بردن سختی آب، رزین سختی‌گیر پرولایت یا رزین کاتیونی پرولایت می‌باشد، با توجه به نوع سختی آب معمولا رزین‌های متفاوتی برای آن استفاده می‌شود. برای اطلاع از اینکه کدام رزین به درد کار شما می خورد پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش، در این زمینه صحبت کنید.

به عنوان مثال برای جداسازی فلزات سنگین از یک نوع رزین و برای کاهش سختی آب از نوع دیگری استفاده می‌شود. البته قابل ذکر است که در بین مدل‌های رزین پرولایت نیز تفاوت‌هایی از نظر کیفیت ساخت وجود دارد که همین مسئله دلیلی بر تفاوت در قیمت‌ها می‌باشد.

بازرگانی اسپوتا؛ بهترین مرکز خرید رزین پرولایت

یکی از بهترین مراکز خرید و فروش رزین پرولایت در ایران بازرگانی اسپوتا می‌باشد. این بازرگانی با گردهم آوردن انواع مختلف رزین‌های سختی‌گیر و پرولایت، آن هم با قیمت مناسب به بزرگترین فروشنده رزین پرولایت در ایران تبدیل شده است.

برخلاف سایر شرکت‌ها که جنس خود را از چندین شرکت گرفته و در نهایت بعد از چندین مرحله به دست مشتریان می‌سپارند، بازرگانی اسپوتا به صورت مستقیم واردات و صادرات رزین پرولایت را برعهده دارد و این موضوع سبب کاهش قیمت تمام شده برای این شرکت می‌باشد.

به این دلیل خریدار می‌تواند با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار، جنس اورجینال و اصل را دریافت کند.

ارسال سریع، قیمت مناسب، اورجینال بودن

image 628d91ebae1c810178ac2bfd0a06aa6cf5c1b299

برند شدن در یک حوزه کاری چندان هم سخت نیست. اینکه برای مشتریان خود احترام قائل شوید و محصولات خود را به درستی و با سریع‌ترین زمان‌بندی ممکن به دست مشتریان بسپارید. کاری که اسپوتا به خوبی از عهده‌ی آن برآمده است. بازرگانی اسپوتا فرآیند خرید را به چند دسته تقسیم کرده است.

مشاوره رایگان قبل از خرید رزین

به دلیل تنوع در رزین‌های پرولایت، بهتر است تا شما و در ابتدای کار با انواع رزین‌ها آشنا باشید. در این بخش تیم پشتیبانی اطلاعات لازم در مورد تفاوت‌های رزین‌های مختلف را به شما توضیح خواهد داد. بعد از آن کشما در مورد رزین‌های سختی‌گیر اطلاعات کافی دارید. اینکه رزین پرولایت انگلیس چه تفاوتی با رزین c100 دارد و …

صدور پیش فاکتور

بعد از آگاهی شما از محصول مورد نیاز، با توجه به حجم درخواستی شما، فاکتور رزین سختی‌گیر برای شما ارسال می‌شود. در این مرحله کارشناسان اسپوتا لحظه به لحظه با شما همراه هستند.

پرداخت و ارسال کالا

بعد از پراخت و ارسال کالا توسط بازرگانی اسپوتا کافی است تنها منتظر محصول خود باشید. طی تماس‌های تلفنی با پرسنل مجموعه می‌توانید زمان رسیدن بار خود را هماهنگ کنید.

اگر شما نیز به دنبال خرید رزین پرولایت هستید، پیشنهاد ما بازرگانی اسپوتا است. البته شرکت‌ها و مراکز دیگری نیز برای فروش رزین کاتیونی وجود دارند. اما ارائه کیفیت و خدمات عالی به همراه قیمت مناسب، چیزی بود که نظر ما را نسبت به بازرگانی اسپوتا جلب کرد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه اقدامی برای خرید رزین‌های سختی‌گیر و یا همان رزین‌های کاتیونی، از مشاوران بازرگانی اسپوتا مشاوره‌های لازم را بگیرید. برای این کار می‌توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید.

https://spttrade.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.