کد مطلب: ۵۸۰۲۷۹

معرفی جامع نرم افزار‌های حسابداری و مالی شرکت حسابداری میزان

معرفی جامع نرم افزار‌های حسابداری و مالی شرکت حسابداری میزان

یکی از بزرگترین اهداف ما برای طراحی نرم افزار حسابداری میزان ایجاد انعطاف در تعریف حساب‌هاست. نرم افزار حسابداری مالی میزان با پوشش تمامی فرآیندهای حسابداری و کاربری ساده، نرم افزار حسابداری متفاوتی به بازار عرضه کرده است.

شرکت داده کاوان پارس با سابقه دو دهه تلاش در زمینه تولید نرم افزارهای مالی و اداری، سیستم یکپارچه مالی میزان را تولید و در بازار عرضه نموده است. طیف وسیعی از نرم افزار مالی میزان در اختیار سازمان ها و شرکت‌ها قرار گرفته است تا آنها را در مسیر رشد کسب و کارهای خود همراهی کند که با استقبال زیادی از سوی سازمان‌های دولتی و خصوصی روبرو شد. سیستم‌های مالی میزان، مطابق با تعاریف و تکنولوژی‌های روز دنیا است، که تمامی وجوه کسب و کارها را پوشش می‌دهد. میزان همواره در تلاش بوده است تا با استفاده از تیمی متشکل از متخصصین مالی و مهندسین نرم افزار و برنامه‌نویس، محصولات مالی و مدیریتی را روانه بازار کند. سیستم یکپارچه مالی میزان شامل نرم افزار حسابداری، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبارداری، نرم افزار خرید و فروش، سیستم تولید و بهای تمام شده و نرم افزار اموال و دارایی ثابت و … نتیجه پیاده‌سازی فرآیند‌های تجاری سازمان‌ها بر بستر نرم افزار است. در ادامه این مقاله ما به معرفی هر یک از نرم افزار های شرکت حسابداری میزان می‌پردازیم تا با بخش های عملیاتی نرم افزارها بیشتر آشنا شوید.

نرم افزار حسابداری میزان

یکی از بزرگترین اهداف ما برای طراحی نرم افزار حسابداری میزان ایجاد انعطاف در تعریف حساب‌هاست. نرم افزار حسابداری مالی میزان با پوشش تمامی فرآیندهای حسابداری و کاربری ساده، نرم افزار حسابداری متفاوتی به بازار عرضه کرده است. امکان استفاده از کدینگ پیش فرض میزان و یا امکان تعریف کدینگ از اکسل برای حسابداران وجود دارد.

با برخی از امکانات ویژه نرم افزار حسابداری میزان بصورت مختصر آشنا می‌شوید:

امکان تعریف شرکت‌ها به صورت نامحدود در نرم افزار با قابلیت انتقال اسناد بین شرکت‌ها

سر فصل حساب‌ها در سطوح گروه حساب، کل، معین، تفضیلی، اشخاص و شرکت‌ها، مرکز هزینه و واحدها تعریف می شود.

امکان وابسته کردن هر کد حساب سند به مرکز هزینه و یا تفضیلی شناور مربوطه وجود دارد.

اسناد سود و زیان، سند افتتاحیه و اختتامیه بصورت سیستمی صادر می‌شود.

تراز آزمایشی دو، چهار و شش ستونی در هر محدوده زمانی برای همه حساب ها وجود دارد.

مدیر سیستم می‌تواند طول کدینگ حساب‌ها را تعیین کند.

سیستم گزارش‌گیری براساس استانداردهای حسابداری طراحی شده است و قابلیت تغییر در گزارش‌ها را به حسابداران می‌دهد. گزارشات نموداری، گزارشات تراز بصورت کلی و یا به تفکیک مراکز هزینه، گزارش اسناد ماهانه جهت ثبت در دفاتر قانونی و .. از نمونه گزارشات نرم افزار حسابداری میزان است. حسابداران می‌توانند عملیات چک و بانک خود را در نرم افزار خزانه داری میزان ثبت نمایند. با هر ثبت در نرم افزار خزانه‌داری، سند حسابداری به‌صورت سیستمی ثبت می‌شود. با استفاده از نرم افزار خزانه‌داری میزان علاوه بر گزارشات چک و بانک می‌توانند از امکاناتی نظیر سررسید چک و یا چاپ چک، چاپ رسید دریافت و پرداخت چک و بانک استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار حسابداری میزان به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.hesabdari-mizan.com/fa/software/4/نرم-افزار-حسابداری-میزان.aspx

نرم افزار حقوق و دستمزد میزان

هر کارگاه در فیش حقوقی آیتم‌های خاصی وجود دارد که هر یک محاسبات مخصوص خود را دارد، نرم افزار حقوق و دستمزد میزان، با کاربری ساده جهت محاسبات حقوقی کارکنان، حسابداران را همراهی می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد میزان تعریف آیتم های دلخواه پرداختی و کسورات با فرمول است. شما می‌توانید در نرم افزار آیتم‌های بیمه‌پذیر و یا مالیات‌پذیر را مشخص کنید. خروجی مالیات حقوق، بیمه و دیسکت همه بانک‌ها در آخر هر ماه مطابق با تنظیمات صورت گرفته در اختیار قرار می‌گیرد. در ادامه با برخی از امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد میزان آشنا می‌شوید:

امکان تعریف آیتم‌های پرداختی و کسورا دلخواه

امکان پیوست کردن مدارک پرسنل (تصویر قرارداد، کارت ملی، مدرک تحصیلی و …)

امکان بارگزاری خروجی دستگاه‌های حضور و غیاب

محاسبه عیدی و سنوات کارکنان و همچنین تسویه حساب.

فرمول‌دهی درصدی نسبت کارکرد روزانه برای مزایای پرداختی غیر مستمر

ثبت وام، مساعده و لحاظ در فیش حقوقی و گزارشات

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار حقوق و دستمزد میزان به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.hesabdari-mizan.com/fa/software/3/نرم-افزار-حقوق-و-دستمزد-میزان.aspx

نرم افزار انبارداری میزان

امکانات متعددی در نرم افزار انبارداری میزان وجود دارد تا بتواند تمامی فرآیندهای متفاوت در انبار را پوشش دهد. سیستم و نرم افزار انبارداری میزان تا حدود زیادی امکان خطای انسانی را محدود کرده است، بسیاری از عملیات بصورت سیستمی ثبت می‌شود و کار نظارت فرآیندهای انبار را بسیار ساده کرده است. امکان طبقه‌بندی نامحدود کالاها و گزارشگیری برای هر طبقه وجود دارد. در ادامه برخی از امکانات نرم افزار میزان شرح داده شده است.

امکان تعیین روش‌های قیمت‌گذاری FIFO، LIFO و یا نرخ میانگین

تعیین حداقل موجودی، حداکثرموجودی، نقطه سفارش برای هر کالا و هشدار نقطه سفارش

استفاده از بارکد در کلیه فرم‌های عملیات انبار و جستجوی کالا بر اساس نام، کد و ….

تعریف تاریخ مصرف برای هر کالا و پیشنهاد خروج کالاهایی که تاریخ مصرف نزدیک‌تری دارند.

تخصیص شناسه (Lot Number/Batch Number) به هر یک از سطرهای ورود و خروج کالاها و امکان پیگیری کالا با توجه به شناسه مورد نظر.

علاوه بر گزارشات استانداردی که داخل هر سیستم انبارداری می‌بایست باشد، مانند گزارش موجودی و کاردکس کالا، در نرم افزار انبارداری میزان گزارشات متنوع با تفکیک بر اساس آیتم‌های مختلف قرار داده شده است.

نرم افزار تولید و محاسبه بهای تمام شده میزان نیز با تعریف فرمول تولید و مشخص نمودن موادهای اولیه استفاده شده ساخت هر محصول و هزینه‌های دستمزد و سربار تولید و همچنین اجرت های پرداختی هر محصول بهای تمام شده را محاسبه می‌نماید، مشکلات تغییر هزینه ها با امکان بازسازی رسیدهای تولید در سیستم تولید میزان حل شده است. امکان تغییر مواد اولیه و مقدار بکار رفته در ساخت محصول هنگام ثبت رسید تولید وجود دارد (BOM متغیر). گزارش‌گیری از مواد و بهای تمام شده و کسری جهت پیش‌بینی تولید وجود دارد و گزارشاتی مانند بهای تمام شده محصولات با نرخ میانگین و یا آخرین قیمت خرید مواد اولیه تصمیمات قیمت‌گذاری محصولات را ساده نموده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.