کد مطلب: ۵۲۰۳۷۵

معرفی پایگاه خبری وقت صبح؛ کوتاه‌ترین راه مجازی برای تحلیل دقیق محیط

معرفی پایگاه خبری وقت صبح؛ کوتاه‌ترین راه مجازی برای تحلیل دقیق محیط

سایت وقت صبح رسانه‌ای دقیق و کاربردی است که در حوزه‌های اقتصادی، اخبار تحلیلی، سلامت و زندگی ،‌آموزش و سرگرمی،‌ سیاست داخلی و بین‌الملل فعالیت ویژه و در سایر جنبه‌ها به صورت عمومی کار می‌کند.

به گزارش وقت صبح، هرچند خرید روزنامه از دکه سر خیابان سخت‌تر از چک کردن اخبار روی گوشی موبایل است اما قطعا انتخاب از میان چند رسانه مکتوب خیلی راحت‌تر از انتخاب در انبوه رسانه‌های مجازی‌ست.

در دنیای امروز که بخش عمده فعالیت‌های روزمره ما از طریق موبایل و فضاهای مجازی انجام می‌گیرد، اکثر مشاغل و رسانه به سمت پوشش خبری از طریق وب‌‌سایت و شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند.

در کنار مزایایی که این رسانه‌ها دارند ممکن است گاها در طول روز به مطالبی برخورد کنیم که دقیق متوجه نمی‌شویم درست هستند یا غلط.

یکی از راه‌های بررسی این اطلاعات مراجعه به رفرنس‌های خبری آن مطلب و راه دوم اعتماد به دقت و صحت اخبار رسانه مورد نظر هست.

این اعتماد به دست نمی‌آید مگر با شناخت مرجع خبری و آشنایی با سابقه و هیئت تحریریه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند.

شاید تا چند سال پیش بررسی اخبار روزانه و مسائل اقتصادی و یا حتی حاشیه‌ای از جمله بورس ، ارز ، اقتصاد، اخبار کرونا یا سلبریتی‌ها از اهمیت خیلی خاص و ویژه برخوردار نبود.

الان شرایط فرق کرده است. به ویژه این روزها و با بحران‌هایی که کرونا برای ما پدید آورده و قیمت‌های لحظه‌ای و سرسام آور دلار و سکه و طلا و خودرو و…

با این شرایط ناچار به بررسی لحظه‌ای اخبار از وب‌سایت‌ها و یا مراجع خبری معتبر هستیم.

سایت وقت صبح به آدرس vaghtesobh.com رسانه‌ای دقیق و کاربردی است که در حوزه‌های اقتصادی، اخبار تحلیلی، سلامت و زندگی ،‌آموزش و سرگرمی،‌ سیاست داخلی و بین‌الملل فعالیت ویژه و در سایر جنبه‌ها به صورت عمومی کار می‌کند.

این رسانه متعهد است که اخبار و تحلیل‌های روزانه را با حفظ استانداردهای خبری، در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.

هیئت تحریریه وقت صبح را روزنامه‌نگاران با سابقه رسانه‌های مکتوب و آنلاین کشور تشکیل می‌دهند که سابقه فعالیت در حوزه‌های متنوع رسانه‌ای را دارند.

در ادامه به صورت مختصر به توضیح برخی از بخش‌های این وب‌سایت خبری می‌پردازیم.

IMG 20210308 180120

اقتصادی

در سرویس اقتصادی ، بررسی اخبار و قیمت‌های لحظه‌ای بورس، خودرو و تلفن و همچنین همراه اخبار مهم حوزه بانکی و مالی، نوسانات بازار ارز و طلا به طور روزانه و در ابتدای صبح بررسی می‌شود.

در واقع شما با مطالعه روزانه اخبار اقتصادی این وب‌سایت هر روزه با مهم‌ترین موضوعات اقتصادی روز مواجه می‌شوید و می‌توانید با علم و اطلاعات بدست آمده از این سایت، تصمیمات اقتصادی روزمره خود را بگیرید.

تحلیل

بررسی اخبار و تحلیل‌های حوزه اجتماعی، فلسفی، اندیشه و سیاسی و همچنین حوادث ایران و جهان دید ذهنی شما را به مسائل اجتماعی باز می‌کند.

در واقع شاید با شناخت و دیدی که از طریق مطالعه این اخبار به‌دست‌ آورده‌اید دیگر نسبت به برخی ناهنجاری‌های اجتماعی شوکه نشوید و در برابر برخی رفتارهای اجتماعی رفتار و بازتاب بهتری داشته باشید.

سرویس تحلیل وقت صبح، به طور روزانه به بررسی مسائل اجتماعی، فلسفی، حوزه اندیشه و سیاست‌گذاری می‌پردازد.

در این بخش سعی می‌کنیم از اطلاعات آرمان شهرکی، پژوهشگر علوم انسانی استفاده کنیم.

فقط چند ماه تا انتخابات در سال ۱۴۰۰!

این روزها با توجه به زمان کمی که تا انتخابات ۱۴۰۰ فرصت باقی‌ست، ممکن است در سایت‌های مختلف جزئیاتی سیاسی و عجیب درباره مسائل روز سیاسی بخوانیم! شاید ندانیم کدام واقعی و کدام ساختگی است!

وقت صبح تلاش دارد در این زمینه اطلاعات دقیق و به اصطلاح «به دردبخور» به شما بدهد. البته تنها مساله یک انتخابات و یک سال نیست.

سرویس ایران ۱۴۰۰ وقت صبح نگاهی به سیاستگذاری و حکمرانی در سده پیش رو دارد.

سلامت و زندگی

با دانستن خواص میوه‌ها، داروهای گیاهی و مضرات برخی از غذاها و خوراکی‌ها و رعایت آن‌ها می‌توانید بخش عمده‌ای از سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید هرچند که درک و درمان برخی از مشکلات و بیماری‌ها مستلزم مراجعه به پزشک متخصص و درمان‌های اصلی‌ است. اما با مطالعه سرویس سلامت و زندگی در "وقت صبح" می‌توانید بخش عمده‌ای از مشکلات روزمره خود را ریشه‌یابی و درمان کنید.

در این سرویس سعی می‌کنیم از دانسته‌های دکتر یاسر مهدی پور، پزشک و متخصص اطفال، زهره اصغرپور، دندانپزشک، آتیه وکیلی، ماما و حامد مردانی، متخصص تغذیه استفاده کنیم.

آموزش، سرگرمی و چهره‌ها

بازار حاشیه و سرگرمی‌های سلبریتی‌ها تمامی ندارد ! بازیگران و سلبریتی‌ها و حتی شخصیت‌های اجتماعی که گاها بدون هیچ هنری و یک شبه معروف شده‌اند، گاهی چنان حاشیه‌ساز می‌شوند که متوجه ‌می‌شویم همه درباره آن‌ها صحبت می‌کنند!

گاهی هم میبینیم که برای یک بازیگر یا فوتبالیست اتفاقی افتاده که باید حتما بدانیم چطور به اینجا رسید!؟

یا چطور می‌شود که یک شبه هنرمندهای چندین ساله کشورمان به مهاجرت روی می‌آورند و خسته‌تر از همیشه بار سفر میبندند ؟

پس اگر علاقمند به این‌گونه اخبار هستید، سرویس داغ و پر حاشیه آموزش و سرگرمی را از دست ندهید.

از ویدیوهای خبری روز غافل نشوید!

اگر در پایان هر روز احساس کردید که به کمی تفریح و هیجان روزانه احتیاج دارید، سری به سرویس ویدیویی بزنید، زیرا که در این سرویس خاص‌ترین ویدیوها که در ایران و حتی در جهان درباره آن‌ها صحبت‌ می‌کنند، قابل رویت هست.

کارشناسان وقت صبح با بررسی مسائلی که شما باید حتما درباره آنها بدانید، اقدام به تهیه ویدیو‌های این حوزه می‌کنند که بهتر است هر روز این ویدیوها را بررسی و ملاحظه کنید.

سخن آخر

تصمیم‌گیری‌های مختلف ما در مسائل روزمره و همیشگی‌ ما حاصل شناخت و بررسی مسائل جامعه و اخباری است که به گوشمان می‌رسد پس چه بهتر که با انتخاب رسانه صحیح و کارآمد، دید درست‌تری نسبت به مسائل روز و تصمیم‌گیری‌هایمان داشته باشیم.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران، امیر آباد، خیابان هفدهم (نادر ابراهیمی)، جنب بزرگراه کردستان، پلاک ۲۴، طبقه سوم

پست الکترونیک: vaghtesobh@gmail.com

شماره تماس: ۰۹۱۰۴۹۱۹۴۰۳

برچسبها: انتخابات، انتخابات ۱۴۰۰، انتخابات ریاست جمهوری

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.