کد مطلب: ۵۷۱۶۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات تعطیلی پیش‌رو / ممنوعیت تردد از کی شروع می‌شود؟

جزئیات تعطیلی پیش‌رو / ممنوعیت تردد از کی شروع می‌شود؟

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی‌ها از روز دوشنبه ۲۵ شروع می‌شود و تا روز شنبه ۳۰ مرداد ادامه دارد. همچنین از فردا ساعت ۱۲ منع تردد شروع می‌شود و ساعت ۲۴ جمعه پنجم شهریور به اتمام می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شد. این تعطیلی پس از آن اعلام شد که پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای کشور داده شده بود.

در خصوص جزئیات این تعطیلی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان منع تردد را از فردا ساعت ۱۲ اعلام کرده است.

علیرضا رییسی در این زمینه گفته است: امروز در جلسه ستاد بر رعایت و تشدید نظارت بر پروتکل‌ها تاکید شد. همچنین از فردا ساعت ۱۲ منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و نباید ترددی صورت گیرد.

بنا بر اظهارات اوف در خصوص تعطیلات پیش‌رو، به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره تردد تردد ممنوع است. بنابراین منع تردد از فردا ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ جمعه پنجم شهریور(یعنی بامداد روز شنبه) دو هفته آینده اعمال می‌شود.

همچنین این منع تردد سراسری و بین استانی خواهد بود.

به گفته او، همچنین تمام مجوزهایی که صادر شده بود برای تردد، لغو خواهد شد. علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند بعد از یک ماه این جریمه دو برابر می شود و حتما هم اخذ می‌شود.

همچنین تمام ادارات از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مردادماه) همه ادارات به جز مشاغل ضروری مانند ادارات برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی و … تعطیل هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام .یک هموطن لطف کنه پاسخ بده .بنده کار ضروری دارم سفر درون استانی آزاده یا خیر ؟.آذربایجان شرقی هستم.ممنون میشم پاسخ بدید

  • حسین

    متن خبر این است که از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴مرداد تردد بین استانی ممنوع است ولی من قبل از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه وارد رودبار شدم و از طریق پیامکی اطلاع دادند ۱ میلیون پنجاه هزارتومان جریمه شدم و کسی هم پاسخگو نیست از این ظلم

  • ناشناس

    دقیقا مسولان برعکس عمل می کنند عوض اینکه وسایل عمومی ممنوع تردد کنند شخصی ممنوع می کنن احمقانه هست به خدا

  • سعید

    تا کی تردد ممنوعه

  • ناشناس

    فقط صرفا به خاطرپول جمع کردنه به جای اینکاردردرودوابکنین ومسل کشورهای پیشرفته ای که الان باشگاه هاشون بازوبدون ماسک مملوازجمعیته ریشه یابی کنین این بلارو فقط این ومیدونم تومملکت ماحالاحلاها این مشکلو حل نمیکنن تا کاملا پول مدنظرشون جمع نشه

  • ناشناس

    آیا این آقایون بفکر مردمند؟
    مگرماشینهای شخصی کرونا دارند،خودمان رامسخره نکنیم
    تمام سفرها انجام میشودفقط بدون ماشین شخصی همه بااتوبوس میروند واون شخصی هم که کار واجب داره که باید باماشین شخصی بره نمیتونه لطفأ ی خورده بیندیشید

  • ناشناس

    فردا راه باز است

  • ناشناس

    از ۵ شهریور جادها باز می شود

  • F

    چطوره که یک نفر تو اتومبیل شخصی کرونا میگیره اما تو روضه ها و مجالس و هیئت کرونا نداره. توی اتوبوس کرونا نداره. من بخاطر مسائل کاری توی این ۱۵ روز ۲بار با اتوبوس سفر رفتم و چون خفگی بهم دست میده نمیتونستم ماسک بزنم. اما کرونا هم نگرفتم.
    این کارها بخاطر پرکردن کیسه است. کشور ۱۸۰درصد دچار رکود اقتصادی شده

  • رکسانا

    اتوبوس با بیست سی مسافر می تونه بره همین طور قطار هواپیما …. فقط ماشین شخصی با چهار نفر نمی تونه !!!! خودتان را مسخره کردید یا مردم را…..