فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۲۰۲۴۶

نماینده افشاگر شاسی بلندها اجازه نطق ندارد!/ علت این ماجرا چیست؟

نماینده افشاگر شاسی بلندها اجازه نطق ندارد!/ علت این ماجرا چیست؟

در پی ادعای احمد علیرضا بیگی در مورد واگذاری خودروهای شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان مجلس، او از نطق هفت دقیقه‌ای در مجلس محروم شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در مورد ممنوعیت نطق نماینده افشاگر خودروهای شاسی بلند گفت: هیات رئیسه در این زمینه تصمیمی نگرفته است.

ماجرا چیست؟

نماینده یزد (ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز) در نشست علنی امروز خطاب به رئیس مجلس گفت: امروز صبح که با علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز صحبت می‌کردم وی به این مطلب اشاره کرد که مدتی است از نطق هفت دقیقه‌ای محروم شده است.

محمدرضا صباغیان بافقی با بیان اینکه این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد، اضافه کرد: از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهد حقوق نمایندگان ضایع شود.

تصمیم هیات‌رئیسه نیست

اما قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به تذکر صباغیان بیان کرد: شورای نظارت بر رفتار نمایندگان نامه‌ای را به هیات رئیسه نوشته و در آنجا بحثی داشته و بر این اساس است که آقای علیرضا بیگی اجازه نطق ندارند. این تصمیم در هیات رئیسه گرفته نشده بلکه تصمیم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

بر اساس این گزارش، در پی ادعای احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد واگذاری خودرو به تعدادی از نمایندگان مجلس در ازای رای‌ منفی به استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، فاطمی امین در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار پیگیری این موضوع و انجام اقدامات قضایی لازم شد.

در ادامه دادستانی کل کشور به موضوع ورود و پرونده را برای بررسی به معاونت مربوطه ارسال کرد.

براساس گزارش هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به دادستانی کل کشور مشخص شد که ادعای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک بوده است.

منبع: ایرنا و ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.