کد مطلب: ۴۳۶۷۳۷

سلیمانی خبر داد:

مهلت دوماهه بیمه مرکزی به مالکان خودرو

مهلت دوماهه بیمه مرکزی به مالکان خودرو

رئیس کل بیمه مرکزی با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تمهیداتی برای بیمه نامه شخص ثالث صاحبان خودرو‌هایی که بیمه آن‌ها از امروز تا ۱۵ اردیبهشت منقضی می‌شود در نظر گرفته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی گفت: تمهیداتی برای بیمه نامه شخص ثالث صاحبان خودرو‌هایی که بیمه آن‌ها از امروز تا ۱۵ اردیبهشت منقضی می‌شود در نظر گرفته شده است.

سلیمانی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای رعایت بهداشت، صاحبان خودرو‌هایی که بیمه شخص ثالث آن‌ها تمام شده است می‌توانند از طریق نرم افزار‌هایی که شرکت‌های بیمه‌ای در اختیار دارند به صورت برخط بیمه نامه شان صادر شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند عکس بیمه نامه را از طریق واتساپ و یا از روش‌های دیگر در فضای مجازی دریافت کنند، اما اصل بیمه نامه تا ۱۵ اردیبهشت در شرکت‌های بیمه‌ای باقی می‌ماند.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: کسانی که امکان دریافت بیمه نامه شخص ثالث از طریق برخط را ندارند نیز می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت برای دریافت بیمه نامه خود صبر کنند و بعد از این تاریخ مراجعه و وجه بیمه را پرداخت و اصل بیمه نامه را دریافت کنند.

سلیمانی درباره بیمه بدنه نیز گفت: بیمه بدنه، چون اختیاری است و تعداد بیمه شوندگان آن نیز کم است این افراد می‌توانند بعد از ۱۵ اردیبهشت مراجعه و بیمه بدنه برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی همچنین درباره بیمه عمر و زندگی نیز افزود: کسانی که بیمه عمر و زندگی خریده اند در صورتی که به ویروس کرونا دچار شوند تسهیلات خاصی به این افراد داده می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: هزينه درمان بیماران کرونا که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند را دولت پرداخت می‌کند و آن دسته از افراد که دارای بیمه تکمیلی هستند، اگر هزینه‌های دیگری در رابطه با کرونا داشتند، همه شرکت‌های بیمه‌ای موظف به پرداخت هزینه هایشان هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خودش خندش نگرفت با این حرفش???

  • ناشناس

    یکی نیست بگه این چه حرفی است. اگر 15اردیبهشت اومد و گفت پول ندارم اونوقت چی؟ و هزار اما و اگر دیگه

  • ناشناس

    دنیا خراب میشه اینا یه بار حرف راست بزنن به نمایندگیه بیمه زنگ زدم درمورد این خبرطرف گفت همچین چیزی وجود نداره،بیمه ماشینم فردا تموم میشه،نمایندگی گفت شنبه صبح بیا بیمه کن آقای رئیس سازمان بیمه این حرفو واسه خودش زده

  • فرهاد

    سلام خواهش میکنم ی فرصت دیگه بدین واسه بخشیدن جرائم بیمه شخص ثالث من نمیدونستم یک ماه فرصت داشته فکر میکردم سه ماه فرصت داره چون از ترس بیماری نرفتم بیرون نتونستم از فرصت یک ماه استفاده کنم شمارو بخدا یه فرصت دیگه بدین لطفاً

    • ناشناس

      چشم

  • نیما

    خواهشا ی فرصت دیگه به ما ک بیمه شخص ثالث نمیدونستیم یک ماه فرصت بخشودگی داشته بدین خب درست خبر ندادن به مردم ما نمیدونستیم یک بار دیگه فرصت بدین لطفا?

  • ناشناس

    حالا فرض اینکه نماینده بیمه رو بزنه طرف بعده ۱۵ فوت بشه یا به هر دلیلی پولو نده جناب رئیس شما تضمین می کنید از نماینده مطالبه نکنید؟! قطعا نه. پس چرا اینقد ملتو سردرگم میکنید خدا رو خوش نمیاد.من خودم نماینده بیمه هستم.

  • ناشناس

    کی به بیمه ها اینرا ابلاغ میکنید؟

  • ناشناس

    من یک ساعت پیش این مطالب رو گفتم .بیمه گذار گفت چنین خبری نیست و فردا باید جریمه دیرکرد بدی.ریس بیمه چرت گفته

  • ناشناس

    فکر میکنم ایشون به اصطلاح توی باغ نیستن . حرفهای قشنگ میزنه . ضمانت مالی این طرح کجاست؟ نماینده بیمه که از خودش نمیتونه این همه پول بذاره مخصوصا که پول بیمه ها بخاطر دیه جدید گران هم شده . نتیجه اینکه حرف بی عمل و دل خوش کردن مردم در این روزهای حساس خیانتی بیش نیست