کد مطلب: ۷۲۷۶۴۵

مهلت پایانی صدور احکام رتبه‌بندی معلمان

مهلت پایانی صدور احکام رتبه‌بندی معلمان

امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش‌وپرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم رتبه‌بندی معلمان جهت دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهلت صدور حکم رتبه‌بندی معلمان جهت دریافت مزایای رتبه آموزشیار معلم تا ساعت 18 امروز یکشنبه 29 آبان 1401 می‌باشد.

به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: قرار است در این مرحله و برای آبان‌ماه، حکم آموزشیار معلم را برای همه معلمان صادر کنیم. بعد از صدور این احکام یعنی بلافاصله از فردا صبح، صدور احکام قطعی را آغاز می‌کنیم.

صادق ستاری‌فرد ضمن اعلام اینکه تا ساعت 14 و 10 دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای 715 هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای 900 هزار نفر از پرسنل صادر شده است اظهار کرد: هر دو افزایش، با همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه در همین ماه پرداخت می‌شود.

ستاری‌فرد باردیگر تاکید کرد که امور اداری مناطق حتما تا ساعت 18 امروز نسبت به باقی‌مانده صدور احکام و ترمیم حقوق اقدام کنند. امروز صدور احکام بسته و برای خزانه ارسال می‌شود تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه در این ماه هم ترمیم حقوق و هم مزایای آموزشیار معلم برای مشمولان پرداخت شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.