کد مطلب: ۴۴۳۶۰۶

ربیعی:

نان امسال گران نمی‌شود / حتی یک دلار گم نشده است

نان امسال گران نمی‌شود / حتی یک دلار گم نشده است

سخنگوی دولت با بیان اینکه حتی یک دلار گم نشده، گفت: امسال به نرخ آرد آزادپزان اضافه نمی‌شود و قیمت نان در میان آزادپزان افزایش نخواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت درباره پرواز هواپیمای ایرانی به جده گفت: امروز با آقای ظریف صحبت کردم که ایشان هیچ اطلاعی نداشتند.

وی ادامه داد: از آقای اسلامی وزیر راه سوال کردم، پرواز به جده برای کار اداری و بازگرداندن کارمندان شرکت‌های هواپیمایی دولتی به ایران بوده است و هیچ چیز سیاسی و عقبه سیاسی در این پرواز نبوده است.

ربیعی اظهار کرد: اتفاقی افتاده بود که نرخ آرد برای نانوایان آزادپز مانند نانوایان صنعتی‌ محاسبه شده بود که امروز تصمیم گرفتیم این نرخ برگردد و همان ۹۰۰ تومان برای آزادپزان محاسبه شود. نرخ آرد برای نانوایان یارانه‌ای هم همان ۶۶۵ تومان است و نرخ آرد صنعتی‌ها نیز ۲۷۰۰ تومان خواهد بود. بنابراین امسال به نرخ آرد آزادپزان اضافه نمی‌شود و قیمت نان در میان آزادپزان افزایش نخواهد داشت.

وی در مورد موضوع کرونا گفت: آمار‌ها نشان می‌دهند روند ابتلا به کرونا در کل کشور با شیب کند رو به کاهش است. در استان تهران با کاهش ۴۰ درصدی متوفیان روبرو بوده ایم.

ربیعی در مورد گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ توسط دیوان محاسبات بیان کرد: یکی از نظارت‌پذیرترین دولت‌های بعد از انقلاب، دولت یازدهم و دوازدهم بوده است، تفریغ بودجه باید شامل گزارش همه دستگاه‌ها باشد، بخش‌هایی که ارز دریافت کرده‌اند، اما وارداتی نداشته‌اند تحت کنترل هستند، حتی یک دلار گم نشده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفا لااقل تمام چیزهای ک برای تولید نان استفاده میشه رو کاهش بدید شش سال پیش تا الان ما داریم با افزایش تمام چیز ک مربوط به تولید نان هست شده
    مگه نانوا ادم نیست گناهش چیه داره خدمت رسانی میکنه بخدا یه نانوا تمام روزش درگیر خدمت مردم نه تفریح داره نه هیچی
    یه قشر زحمت کش ومتاسفانه درقبال زحمتی ک میکشن هیچ گونه حمایتی ازشون نمیشه
    کاش قبل گفتن نان گران نمیشود یه نگاهی به تمام تغییرات وافزایش قیمتی که تو شش سال اخیر شده بکنید خمیرمایع ۷۰تومنی الانشده۳۰۰ت
    حقوق کارگر ۶۰۰تومتی الان شده دومیلیون هستصد
    تعرفه اب وبرق وگاز وبیمه و….بماند
    باتوجه به اینکه قیمت نان تغییر نکرده چرا نانوا باید اینارو گرون بخره وبیشتر هزینه پرداخت کنه