کد مطلب: ۵۵۲۴۶۵

انتشار نتایج ۸ نظرسنجی

نتایج جدید از نظرسنجی انتخابات ۱۴۰۰ / کدام کاندیدا پیشتاز است؟

نتایج جدید از نظرسنجی انتخابات ۱۴۰۰ / کدام کاندیدا پیشتاز است؟

چهار روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نظرسنجی‌ها چه می‌گویند؟ کدام کاندیدا فعلا پیشتاز است؟ در این گزارش آخرین نتایج از هشت نظرسنجی را می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از برگزاری آخرین مناظره انتخاباتی، نظرسنجی‌های جدید شروع شدند و جدای از آن، برخی نظرسنجی‌ها هم از پیش از آن شروع شده بود.

یک روز پس از برگزاری مناظره انتخاباتی نظرسنجی خبرگزاری ایسنا نشان می‌داد که رئیسی رای بیشتری آورده است. سوال ایسنا این بوده است: کدام یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشت؟

در این نظرسنجی رئیسی با ۸۴ درصد و همتی با ۱۱ درصد آرا بیشترین آرا را کسب کرده‌اند.

اما در نظرسنجی آفتاب‌نیوز عبدالناصر همتی با کسب ۳۰ درصد آرا بیشترین رای را آورده و رئیسی با ۲۰ درصد آرا در جایگاه دوم قرار دارد. سوال این نظرسنجی این بود: برنده آخرین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ چه کسی بود؟

سایت خبرآنلاین نیز از مخاطبان خود پرسیده «شما در پایان مناظره ها نظرات کدام نامزد را بیشتر پسندیدید؟» در این نظرسنجی عبدالناصر همتی با ۵۳ درصد آرا و ابراهیم رئیسی با ۴۴ درصد آراء بیشترین رای را داشته‌اند.

با این حال در یک نظرسنجی دیگر رئیسی پیشتاز است. در نظرسنجی سایت انتخاب سوال شده که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به کدام یک از نامزدها رای می دهید؟ در این نظرسنجی با بیش از ۶۵ هزار نفر مشارکت ابراهیم رئیسی بیش از ۴۲ درصد آرا و عبدالناصر همتی حدود ۱۸ درصد آرا را کسب کرده‌اند.

سایت عصر ایران نیز دو نظرسنجی جالب دارد. در نظرسنجی به چه کسی رای می دهید؟ بیش از ۶۵ هزار نفر مشارکت دارند که ۲۰ درصد آرا به رئیسی و حدود ۱۲ درصد آرا متعلق به همتی است.

در نظرسنجی دیگر این سایت سوال پرسیده شده که «اگر در انتخابات شرکت می کنید»، لطفاً به این پرسش پاسخ دهید که به چه کسی رأی خواهید داد؟ ۱۴ هزار در این نظرسنجی مشارکت داشته‌اند که ۵۷ درصد به همتی و ۲۳ درصد به رئیسی رای داده‌اند.

همچنین بر این اساس بنا بر آخرین برآورد ایسپا از مشارکت شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری بعد از برگزاری دومین مناظره ۴۱ درصد محاسبه شده است. این نظرسنجی از بیش از پنج هزار نفر انجام شده است.

از میان افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند و نامزد مورد نظرشان را انتخاب کرده‌اند، ۶۵.۸ درصد ابراهیم رئیسی را برگزیده‌اند.

علاوه بر این، تجارت‌نیوز نیز در صفحه‌ای اختصاصی به صورت آنلاین نظرسنجی برای برنده احتمالی انتخابات را فعال کرده که تا این لحظه رئیسی با ۵۵ درصد آراء جلوتر است. در پایان مناظره اول این میزان ۶۳ درصد بود که اکنون به نظر می‌رسد کاهش یافته است. تعداد افرادی که به این گزینه رای داده‌اند بیش از ۱۰۷۰۰ نفر هستند. اما نفر دوم عبدالناصر همتی با ۲۶ درصد آرا است که بیش از ۵۱۰۰ نفر رای کسب کرده است. تعداد مشارکت‌کنندگان هم تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر بوده است.

برای مشارکت در این نظرسنجی و اطلاع از آخرین اخبار انتخابات به صفحه انتخابات ۱۴۰۰ مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • طاها

    رای ما رئیسی

    • ناشناس

      فقط رئیسی مرحبا به شما

  • ناشناس

    اگر آقای رییس قصد مبارزه با فساد را دارند، همان قوه قضائیه بهترین مکان بود. پس نیت مبارزه با فساد نیست

    • ناشناس

      انقدر فساد زیاد بوده که دیگه محکوم کردن زندان انداختن و ….. جوابگو نبوده انشالله با حضورشون تو قوه مجریه ریشه فساد رو میخوشکونن و زمینه ساز ظهور میشن

    • ناشناس

      ?????

    • ناشناس

      تو اصلا میفهمی کار رییس جمهور چیه !!!!

  • ناشناس

    رئیسی تبریک به پیروزی

    • مختار

      به امید

  • ناشناس

    خدا رو شکر رئیسی پیروز میدان شد تبریک به صاحب الزمان

  • ناشناس

    به امید پیروزی جناب آقای رئیسی

  • ناشناس

    رضاااییی✌?✌?✌??

  • ناشناس

    رئیسی پیروز شد و 12 مرداد رئیس جمهوری را بدست می گیرد

  • ناشناس

    عشق است آقای رئیسی و کابینه انقلابی و ولایت مدارش

  • رضاصمدی فروشانی

    دکترمحمود احمدی نژاد رای 2میلیون 700هزار رای آورد

  • رضاصمدی

    آقای دکتر احمدی نژاد دوستت دارم