خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۶۲۰۳

هفتمین قرعه‌کشی محصولات سایپا انجام شد

هفتمین قرعه‌کشی محصولات سایپا انجام شد

دیروز ۴۰ هزار نفر طی قرعه‌کشی محصولات سایپا انتخاب شده و ۴۰ هزار نفر نیز به‌عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز قرعه‌کشی هفتمین طرح عرضه محصولات سایپا در سال جاری با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و رسانه‌ها انجام شد.

در طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات این گروه خودروسازی در مجموع ۱۷۹ هزار و ۶۰۵ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۱۷۲هزار و ۸۰۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

دیروز ۴۰ هزار نفر طی قرعه‌کشی انتخاب شده و ۴۰ هزار نفر نیز به‌عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

نکته حائز اهمیت در این طرح استقبال گسترده مشتریان از خودروی شاهین سایپا بود، به‌طوری که برای خرید این محصول ۵۶ هزار و ۳۵۹ متقاضی ثبت نام کردند که از این میان ۵۴ هزار و ۳۵۳ نفر حائز شرایط بودند.

در این طرح ۸ هزار شاهین برای تحویل به مشتریان در نظر گرفته شده بود. همچنین ۴ هزار دستگاه خودروی کوییک‌آر (دو رنگ) عرضه می‌شود که ۲ هزار دستگاه از آن با تریم قرمز خواهد بود. علاوه بر این ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه ساینا اس، ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک معمولی، ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه ساینا معمولی، ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه تیبا، ۴ هزار دستگاه تیبا ۲ و ۳ هزار دستگاه وانت ۱۵۱ نیز عرضه می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سایپا خیلی زرنگه اول بیاد به تعهداتش نسبت به ما عمل کنه خونمونو کرده تو شیشه ،چقدر دیگه باید صبر کنیم تا اون لگن بی ارزشو که چندین ماهه تکمیل وجه شده تحویل بگیریم

  • ناشناس

    ماکه برنده نشدیم الان نمیتونیم ایران خودرو ثبط نام کنیم ؟ ممکن ه جزذخیره ها باشیم؟نمیدونم میتونیم یانه

  • ناشناس

    با سلام و خسته نباشید ، در خصوص ضوابط حاکم بر عزل و نصب و انتصابات در شرکت سایپا در دو سه سال اخیر مراجع نظارتی یک بازبینی بنمایند ، مدیران ، متخصصین و کارشناسان قدیمی شرکت که دلسوزانه و متعهدانه سالهای سال برای این شرکت زحمت کشیده اند کنار گذاشته شده و افراد بیشماری از خارج از شرکت بدون هیچ تجربه و حتی سابقه مرتبطی در پستهای مدیریتی و بر اساس منافع و مقاصد خاصی منصوب شده اند

  • ناشناس

    شرکت سایپا فقط پول میگیره ولی هیچ خودرویی تحویل نمیده بعدش هم نه به مشتری نه به بازرسی نه به قوه قضاییه نه به مجلس نه به صمت نه به دولت پاسخگو نیست یا شاید هم به احتمال نود و هشت درصد سبیل همه رو چرب میکنه با پول مردم بدبخت