کد مطلب: ۷۲۸۱۷۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نتیجه بازی ایران و انگلیس/ شکست سنگین ایران

نتیجه بازی ایران و انگلیس/ شکست سنگین ایران

ایران در بازی اول خود شکست سنگین خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز 30 آبان ماه دو تیم ایران و انگلستان در اولین دور مسابقات جام جهانی به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که اکثر پیش‌بینی‌ها معتقدند برنده آن انگلیس است و ایران بازی را به این کشور می‌بازد.

ایران در بازی اول خود با انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورد.

شکست ایران برابر یکی از مدعیان اصلی جام

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه شهر دوحه به مصاف انگلیس رفت که این بازی با شکست ۶ بر ۲ تیم کشورمان خاتمه یافت تا شاگردان کی‌روش کار خود در جام جهانی را با یک شکست آغاز کنند.

چند روز قبل، نشریه «دیلی میل» به سراغ برخی از کارشناسان رفته و از آنها درباره نتیجه بازی ایران و انگلیس سوال کرده است.کریس ساتن، یکی از این کارشناسان است که پیش‌بینی کرده نتیجه بازی ایران و انگلیس یک بر صفر به نفع انگلیس است. مارتین کیون هم پیش‌بینی پیروزی انگلستان را دارد و گفته احتمالا ایران از این تیم دو گل خواهد خورد. یان لیدی‌من، هم پیش‌بینی پیروزی انگلیس را کرده اما احتمال داده که ایران بتواند یک گل به حریف خود بزند.

جزئیات نیمه دوم بازی

دقیقه ۵۴ نفوذ بلینگهام از سمت راست به محوطه جریمه و سانتر زمینی او به شکل خطرناکی با دفع مدافعان ایران به کرنر رفت.

در دقیقه ۵۶ پاس هری کین، رحیم استرلینگ را مقابل دروازه ایران قرار داد اما مجید حسینی اجازه ضربه به این بازیکن را نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

گل چهارم انگلیس: در دقیقه ۶۲ حرکت در عرض ساکا درون محوطه جریمه و ضربه بغل پای او وارد دروازه انگلیس شد تا اختلاف به ۴ گل برسد.

گل اول ایران: در دقیقه ۶۵ پاس قلی‌زاده به مهدی طارمی و ضربه مهدی طارمی با برخورد به تیر افقی دروازه وارد دروازه انگلیس شد تا ایرانی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کنند.

گل پنجم انگلیس: در دقیقه ۷۲ توپ سر توپ رشفورد، دریبل در عرض و ضربه این بازیکن وارد دروازه حسینی شد.

در دقیقه ۷۷ پاس در عمق سعید عزت اللهی و ضربه مهدی طارمی از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت.

گل ششم انگلیس: در دقیقه ۹۰ ضد حمله دیگری از انگلیسی‌ها با پاس رشفورد به گریلیش و ضربه این بازیکن وارد دروازه ایران شد تا برای ششمین بار دروازه شاگردان کی‌روش باز شود.

داور این دیدار ۱۰ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

در نهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده سردار آزمون یک موقعیت تک به تک به دست آورد و ضربه او با برخورد به دست پیکفورد به تیر دروازه انگلیس برخورد کرد.

گل دوم ایران: سه دقیقه بعد ضربه کاشته و سانتر حاج صفی ثمری نداشت اما پورعلی گنجی درون محوطه جریمه سرنگون شد و داور این دیدار پس از بررسی با کمک داور ویدیویی اعلام پنالتی کرد. در ادامه مهدی طارمی ضربه پنالتی را برخلاف جهت دروازه‌بان وارد دروازه کرد.

این دیدار در نهایت با پیروزی ۶ بر ۲ انگلیس به پایان رسید.

در این دور از مسابقات جام جهانی چهار تیم ایران، انگلیس، آمریکا و ولز در یک گروه قرار دارند و ایران در این دور از مسابقات باید به مصاف این سه تیم برود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برابر انگلیس از پیراهن قرمز استفاده خواهد کرد و انگلیس نیز پیراهن سفید خود را بر تن می‌کند.

نتیجه نیمه اول

تیم ملی ایران در نیمه نخست با پذیرفتن سه گل از تیم ملی انگلیس بازنده به رختکن رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که علیرضا بیرانوند دروازبان اول تیم ملی در دقایق ابتدایی مسابقه از ناحیه صورت مصدوم شد و جای خود را به سید حسین حسینی داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ۴ برصفر به نفع انگلستان