کد مطلب: ۶۵۴۴۲۸

نحوه توزیع بنزین تغییر می‌کند؟

نحوه توزیع بنزین تغییر می‌کند؟

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه توزیع بنزین با توجه به وضعیت فعلی توضیحاتی داد. برای اطلاع از جزئیات تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نحوه توزیع بنزین تغییر به چه شکل خواهد بود؟

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تغییرات اخیر در حوزه توزیع عادلانه یارانه‌ها، باید توجه داشت که قیمت بنزین تغییر نمی‌کند.

به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، طرح آزمایشی توزیع بنزین به افراد به جای خودروها که در کیش و قشم آغاز شده نیز، هنوز در دست بررسی است و فعلا تغییری در این حوزه نخواهیم داشت.

این طرح آزمایشی باید در جلسه‌ای با حضور وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش در کمیسیون انرژی مجلس بررسی شود که هنوز زمان این جلسه مشخص نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هیچکس

    ماکه برگشتیم هرجوردوست دارین حال کنین حکایت مردم ایران

  • وحید

    با سلام ،بنزینی که در این مملکت فروش میرسه خیلی قیمتش پایین هست بخاطر این شاهد رفتار خطرناک خیلی از راننده ها سرعت بیش از حد لایی کشی در خیابانها و شلوغی بیش از حد جاده و خیابانها ،و به خطر انداخت ن جان مردم ،قیمت منصفانه لیتری باید ده تا بیست هزار تومان باشد ،با تشکر. از مسولین شاید چاره ای اندیشیدند.

    • ناشناس

      سلام آقا.
      بنزین ارزون نیست ریال په هن شده.اگه بنزین به قیمت خلیج فارس میخان بفروشن حقوق کارگر به قیمت خلیج فارس پرداخت کنن.

  • ناشناس

    کشورهایی که الان به فکر فضا و پیشرفت هستند از همین جاها و همین کارا شروع کردن با این تفاوت که شما میخواید یه شب همه چیز خوب شه درحالی که اونا لااقل ده سال کار کردن و صبر کردن تا به نتیجه رسیدن

  • ناشناس

    والا بنزینی که به کیشوند دادن ما بنزینمون فروختیم پولش بعد یکماه هنوز تو حساب نیمده

  • ناشناس

    فقط چرند فقط قرار فقط بوده فقط شده فقط بره

  • ناشناس

    احمقها کسی که ماسین داره چرخ صنعت کشور و چرخونده لاستیک باطری قطعات وگرنه اصلاماشینا رو میزاریم پارکینگ یه الاغ بگریم قیافه شهرمون میشه شبیه اهالی صف اول یه یونجه میخوره وبس بعد میدونید چند هزار نفر بیکار میشن

  • ناشناس

    سلام.
    باید خیلی سال ها قبل یارانه ها را اصلاح می‌کردند من ساکن شهر مرزی هستم به خاطر اختلاف بسیار زیاد قیمت سوخت در داخل و بیرون مرز خیلیا ماشین های قدیمی دیزلی با قیمت ۲۰۰ میلیون رو می‌گیرند و ماشین پارک هست و فقط با کارت سوختش ماهانه بالای ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند. علتش به خاطر همین یارانه ای که به مواد سوختی می دهند به نظر من سوخت باید به کد ملی افراد داده بشود نه به ماشین تا همه از این یارانه نیز برخوردار شوند.

  • ناشناس

    هر چه زودتر با شجاعت این کار را انجام دهید و یارانه سوخت را به همه مردم پرداخت کنید چون افرادی از یارانه پنهان بیشتری این سالها استفاده می کردند در مقابل اصلاح مقاومت می کنند طبق معمول و از این یارانه ۳۰۰ تومان هم نمی گذرند!!!!!!!و کلا همه چیز را حق خودشان می دانند!!!!!!عجب مردمی؟!

  • جوادقائمی

    سلام من از دولت خواهش میکنم به فکر آنهایی که ماشین ندارن باشه وبنزین درست توزیع شود.خواهش میکنم به فکر طبقه ضعیف جامعه باشید.با تشکر

  • ناشناس

    درجواب این نادونهایی که میگن ماماشین نداریم بنزین گرونشه اخه نفهم وقتی گرونشه کرایه وخیلی چیزای دیگه ام گرون میشه حسودنفهم