کد مطلب: ۶۹۷۷۷۳

رفع مشکل خرید بلیت اربعین تا پایان امروز

رفع مشکل خرید بلیت اربعین تا پایان امروز

تنها سایت دو شرکت هواپیمایی برای فروش بلیت اربعین دچار اختلال شده اند که این اختلال تا پایان امروز برطرف خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن خوشخو در برنامه زنده پیگیری شبکه خبر گفت: با توجه به اعلامی که از قبل داشتیم از ساعت ۸ صبح امروز همه بلیت‌های اربعین از تهران بر اساس قیمت ۶ میلیون تومان قابل ارائه است.

وی با بیان اینکه برخی شرکت‌های هواپیمایی به دلیل برخی مشکلات زیرساختی نتواستند به ارائه بلیت بپردازند افزود: با توجه به مشکلات زیر ساختی و حجم بالای تقاضا چند سایت شرکت هواپیمایی دچار مشکل شده اند که تا پایان امروز مشکل خود را حل می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از قبل این مشکلات بررسی نشده بود خاطر نشان کرد: فروش بلیت به صورت پلکانی خواهد بود تا در طول این ۱۵ روز با کمبود عرضه بلیت روبرو و دچار مشکل نشویم و حدود ۳۰ درصد ظرفیت را امروز به فروش رسانده ایم.

وی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از طریق دفاتر مجاز و سایت خود اقدام به فروش کنند. نشانی دفاتر مجاز فروش شرکت‌های هواپیمایی در سایت آن‌ها درج شده است.

شعب منتخب برای خرید ارز اربعین

متقاضیان خرید ارز اربعین می‌توانند کارت ملی، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و کارت بانکی به نام متقاضی برای خرید ارز اربعین به بانک‌ها مراجعه کنند.

مقدار ارز اربعین ۱۰۰دلار است که با قیمت توافقی به متقاضیان پرداخت می‌شود. قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ با ۴درصد کاهش، ۲۸هزار ۵۴۲ تومان اعلام شد.

همچنین ممکن است این ارز در قالب دینار به متقاضیان پرداخت شود که مبلغ آن ۱۵۰هزار دینار است.

به نقل از بانک مرکزی جمهوری اسلامی، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های ملی، سپه، تجارت، ملت و صادرات، تاکید کرد به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات ارزی به زائران مراسم اربعین حسینی، درصورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در سامانه‌های مربوطه، صرفا پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام و متعاقبا، اطلاعات مربوط به فروش ارز را در سامانه ثبت نمایند.

آدرس شعب منتخب عرضه ارز اربعین

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای تسریع ارائه خدمات بانکی فروش ارز به زوار محترم اربعین حسینی(ع)، بانک‌های ملت، ملی، تجارت، صادرات و سپه به عنوان بانک‌های فروش ارز اربعین انتخاب و شعب منتخب آن‌ها اقدام به فروش ارز به زوار محترم می‌نمایند.

لینک دسترسی به فهرست شعب منتخب بانک‌های مذکور به شرح زیر می‌باشد:

شعب منتخب بانک ملت

شعب منتخب بانک سپه

شعب منتخب بانک صادارت

شعب منتخب ارزی بانک ملی

شعب متخب بانک ملی

شعب منتخب بانک تجارت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.