کد مطلب: ۱۴۱۹۹۸

نخستین پرواز بوشهر &#۸۲۱۱; تفلیس انجام شد

نخستین پرواز بوشهر – تفلیس انجام شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: نخستین پرواز تفلیس (گرجستان) به بوشهر و بالعکس امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی بوشهر انجام شد.

کمال دهقان منشادی افزود: این پرواز که برای نخستین بار در این خط و توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام شد، ساعت 14 چهارشنبه، 30 مسافر را از مبدا تفلیس به مقصد بوشهر و سپس 50 مسافر را از مبدا بوشهر به مقصد تفلیس جابجا کرد.

وی بیان کرد: دیگر پرواز خارجی فرودگاه بین‌المللی بوشهر نیز مسیر بوشهر - دوبی و بالعکس است که طی روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود.

دهقان منشادی ادامه داد: این پرواز نیز توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام می‌شود که در روز سه‌شنبه با 60 درصد ظرفیت و در روز جمعه با 100 درصد ظرفیت در بین خط پروازی بوشهر-دوبی و بالعکس انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه استان بوشهر در ارتباط با پرواز بوشهر - ترکیه نیز گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته مسافران داوطلب استفاده از پرواز در استان بوشهر وجود داشته و در این راستا مذاکراتی با برخی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی انجام شده و منتظر اعلام آمادگی آنها هستیم.

وی گفت: مقصدهای داخلی پروازهای بوشهر نیز استان‌های تهران، مشهد، اصفهان،فارس و جزیره خارگ است که در طول ماه‌شمار آن به 110 پرواز می‌رسد.

دهقان منشادی عنوان کرد: هم‌اکنون شرکت‌های هواپیمایی کیش‌ایر، ایران‌ایر، آسمان، سپهران، زاگرس، کاسپین و نفت به مسافران پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بوشهر ارائه خدمت می‌دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.