کد مطلب: ۵۷۵۸۲۶

بازگشت نرخ دلار در بازار آزاد به کانال ۲۷ هزار تومان

بازگشت نرخ دلار در بازار آزاد به کانال ۲۷ هزار تومان

قیمت دلار در بازار آزاد امروز، به کانال ۲۷ هزار تومانی بازگشت و به ۲۷,۸۳۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۷,۸۳۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۵۵ درصدی داشته است.

قیمت یورو نیز در بازار آزاد امروز با کاهش ۰.۹ درصدی، از ۳۳,۳۹۴ تومان به ۳۳,۰۹۹ تومان رسید. ( دنیای اقتصاد )

مهدی گوهررستمی درباره معاملات امروز بازار متشکل ارزی ایران گفت: در روز معاملاتی یکشنبه ۷ شهریور دلار کار خود را نرخ ۲۷ هزار و ۳۴۰ تومان آغاز کرد و در پایان ساعات معاملاتی وارد کانال ۲۶ هزار تومان شده و با نرخ ۲۶ هزار و ۹۶۴ تومان به کار خود پایان داد.

وی افزود: میانگین وزنی نرخ دلار امروز در بازار متشکل ارز ایران ۲۷ هزار و ۱۴۷ تومان بود که این نرخ میانگین روزانه ۱.۸۶ درصد کاهش را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی ایران درباره نرخ نماد معاملاتی یورو تصریح کرد: در ابتدای جلسه معاملاتی امروز این نماد در کانال ۳۲ هزار تومان قرار داشت و کار خود را با ۳۲ هزار و ۳۵۶ تومان آغاز کرد اما در پایان ساعات معاملاتی وارد کانال ۳۱ هزار تومانی شده و با رقم ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

گوهررستمی ادامه داد: بررسی معاملات یورو نشان می‌دهد میانگین روزانه ۳۱ هزار و ۶۰۹ تومان بود که نسبت به معاملات روز کاری گذشته ۶ شهریور ۱.۷۱ درصد کاهش داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: معاملات امروز بیانگر کاهش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران طی معاملات روز جاری است.

گوهررستمی با بیان اینکه مولفه حجم معاملات ارزی از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: هر نرخی که از تعداد و حجم معاملات بیشتری به دست بیاید، آن نرخ از اعتبار و وزن بیشتری برخوردار است؛ امروز حجم معاملات دلار در بازار متشکل ارزی ۵ میلیون و ۲۶۹ هزار دلار بود؛ حجم معاملات اسکناس یورو نیز یک میلیون و ۶۰۵ هزار و ۵۰۰ یورو بود.

وی پایین‌ترین نرخ معاملات امروز دلار را ۲۶ هزار و ۹۵۱ تومان و بالاترین نرخ را در این نماد معاملاتی ۲۷ هزار و ۴۴۱ تومان عنوان کرد؛ در نماد یورو نیز پایین‌ترین نرخ ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان و بالاترین قیمت ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است. ( مهر )

آخرین اخبار حوزه طلا و سکه را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سید

    دلار ریزش زیادی خواهد کرد

  • ناشناس

    دلاراتون رو بفروشین به شدت داره ارزون میشه

  • ناشناس

    با این دلار پاشیا ،نمیشه دلار رو کنترل کرد

  • ناشناس

    سوال: چه اتفاقی افتاده؟
    پاسخ: هیچ
    پس باید تا مشخص شدن دلیل کاهش صبر کرد
    قطعا با این روشها مقطعی قیمت پایین میاد
    اگر چشم انداز مذاکرات مثبت شده که نشده چند ماه (با توجه به سوابق حداقل 6 ماه) زمان نیازه تا تحریمها برداشته بشه و کسری بودجه تا پایان سال نرخ ارز رو دوبرابر میکنه مثل سال قبل تازه سال قبل نصف کسری از طریق بورس جبران شد.