کد مطلب: ۴۹۵۰۹۴

نرخ هر کیلو مرغ منجمد ۱۵ هزار تومان

نرخ هر کیلو مرغ منجمد ۱۵ هزار تومان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه ۹۵۰ تن مرغ ‌منجمد و گرم در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نرخ‌‌ مصوب خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا سالمی، ‌مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۶۵۰ تن مرغ گرم خبر داد و گفت: توزیع مرغ گرم در میادین استان تهران از روزانه ۵۰ تن شروع شد و امروز ورودی میدان بهمن به ۶۵۰ تن رسید.

وی افزود: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته روزانه ۳۰۰ تن بار را در میادین تهران و مابقی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب عرضه خواهیم کرد.

سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی قیمت مصوب مرغ در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود، درحالی‌که طی روز‌های قبل ۲ نوع نرخ در مرغ گرم داشتیم به طوری‌که تولیدکنندگانی که ۱۰۰ درصد نهاده دریافت کردند با نرخ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغدارانی که ۵۳ درصد نهاده هایشان را با نرخ مصوب دریافت کردند، مرغ تولیدی را با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز علاوه بر توزیع روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم، ۳۰۰ تن مرغ منجمد را با نرخ ۱۵ هزار تومان عرضه کردیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه مرغ گرم و منجمد نداریم، بیان کرد: توزیع مرغ تا تعادل قیمت و رسیدن بازار به نرخ مصوب ادامه دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه در برخی میادین خبری از صف خرید مرغ نیست، گفت: بنابر بازدید‌های صورت گرفته در میدان جلال و صادقیه، صف دریافت مرغ نداشتیم و علت اصلی تشکیل صف مراجعه افراد به میادین میوه و تره بار در هنگام صبح است که زمینه را برای ازدحام جمعیت بوجود می‌آورد، درحالی‌که با مدیریت خبری از صف نیست.

سالمی در پایان در توصیه‌ای به افراد بیان کرد: با توجه به آنکه مرغ به میزان کافی وجود دارد و عرضه بتدریج افزایش می‌یابد، به افراد توصیه می‌شود که از خرید‌های هیجانی خودداری کنند چرا که ازدحام و هجوم برای خرید منجر به نوسانات قیمت در بازار شد که هم اکنون با افزایش عرضه و مراکز مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ز.اربابی

    سلام وقت بخیر،هیچ‌مرغ منجمدی با این نرخ پیدا و عرضه نمیشود،کیلویی ۲۹ هزارنومان میفروشند و اعلام میکنند دولتی نیست،مرغهای منجمد را در یخچال چیده اند و با نرخ دولتی عرضه نمیکنند

  • ناشناس

    سلام با نرخ مصوب پیدا نمبشه واگرپیدا بشه باقیمت گران میدن واگر اعتراض کنیم میگن نخرین

  • شاهین جباری

    سلام با نرخ مصوب پیدا نمبشه واگرپیدا بشه باقیمت گران میدن واگر اعتراض کنیم میگن نخرین