کد مطلب: ۵۰۰۵۹۴

چگونه با راهنمای همشهری کالا و خدمات را به آسانی بفروشیم؟

نظرات مردم تضمین انتخاب یک راهنمای مطمئن

نظرات مردم تضمین انتخاب یک راهنمای مطمئن

بسیاری از مردم هم برای فروش و معرفی خدمات‌شان همواره به دنبال رسانه‌‌های تبلیغاتی مطمئن و معتبر هستند تا بتوانند با خیال آسوده از نیازمندی‌ها بهره ببرند. اما رشد چشم‌گیر فعالان حوزه تبلیغات در نتیجه افزایش تعداد کسب‌وکارها باعث شده است تا مخاطبان برای معرفی خدمات‌شان با تنوعی از انتخاب روبرو شوند.

اهمیت تبلیغات و معرفی کالا و خدمات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که صاحبان مشاغل و کسب و کارهای خرد و کلان به هیچ عنوان آن را رد نمی‌کنند. این فرآیند خارق‌العاده به گونه‌ای برای مشاغل مختلف عمل می‌کند که بیل گیتس مالک مایکروسافت و ثروتمندترین مرد دنیا همواره در مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های خود، راز ثروتمند شدنش را تبلیغات هوشمندانه عنوان می‌کند.

اگر نگاهی به علت موفقیت کارآفرینان و فعالان اقتصادی بیاندازیم خواهیم دید که همواره پای تبلیغات هدفمند در میان فعالیت‌شان است. این دسته از افراد حتی با ظهور رسانه‌های مختلف اینترنتی و با سازوکارهای گوناگون و متنوع هر مرجعی را برای معرفی کالا و خدمات خود انتخاب نمی‌کنند و به جز تبلیغات هوشمند و پربازده، فکر دیگری در ذهن‌شان خطور نمی‌کند.

بسیاری از مردم هم برای فروش و معرفی خدمات‌شان همواره به دنبال رسانه‌‌های تبلیغاتی مطمئن و معتبر هستند تا بتوانند با خیال آسوده از نیازمندی‌ها بهره ببرند.

اما رشد چشم‌گیر فعالان حوزه تبلیغات در نتیجه افزایش تعداد کسب‌وکارها باعث شده است تا مخاطبان برای معرفی خدمات‌شان با تنوعی از انتخاب روبرو شوند و چندین سوال در ذهن‌شان نقش ببندد. آیا تمامی شرکت‌ها و مراجع تبلیغاتی موجبات رشد و توسعه کسب‌وکارها و مشاغل را فراهم خواهند کرد؟ آیا این دسته از رسانه‌های تبلیغاتی، جوابگوی تمام نیازهای مردم می‌باشند؟ چگونه می‌توان به آنها اعتماد کرد و بازخورد بهتری از انتشار آگهی دریافت کرد؟ آیا مراجع تبلیغاتی از پشتیبانی 24 ساعته به‌صورت تلفنی و یا حضوری برخوردار هستند و می‌توانند مشکلات مشتریان و مخاطبان را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند؟ و سوالات بسیار که قطعا برای هر فردی که اگر حتی قصد خرید و فروش یک ماشین و یا ملک را داشته باشد، مطرح می‌شود.

Untitled scaled

احراز هویت

یکی از مسائل مهمی که دغدغه بسیاری از مردم محسوب می‌شود احراز هویت تمامی آگهی‌های منتشر شده در رسانه‌های تبلیغاتی است و این حق طبیعی هر فرد حقیقی و یا حقوقی است که آگهی مورد نظرش را با خیال راحت انتخاب کند و پس از تماس با صاحب آگهی، نیازش در کوتاه‌ترین زمان و در بهترین شکل ممکن برآورده شود. حتی آگهی دهنده این انتظار را از مراجع تبلیغاتی دارد که پس از پایان فرایند خرید و فروش کالا و انجام معاملات هم از او پشتیبانی شود.

خرید خودرو

به این مثال توجه کنید. چند سال پیش فردی برای خرید خودرو با خرید یکی از شماره‌های نسخه چاپی نیازمندی‌های همشهری، چشمش به آگهی خودروی مورد نظر خورد و پس از تماس با فروشنده، مراحل خرید و فروش انجام شد. اما این دو فرد با وجود انجام معامله کاملا قانونمند از اقدام خود پشیمان شدند. یکی از مدیران دفاتر قبول آگهی راهنمای همشهری پس از اطلاع این موضوع، برای اینکه این قائله به خوبی ختم شود، هر دو را به دفتر دعوت کرد و سرانجام پس از بررسی‌های لازم، مشکل مورد نظر حل و فصل شد.

استخدام

آگهی‌های استخدام از آگهی‌های حائز اهمیت بسیاری از جوانان فاقد شغل طی چند سال اخیر بوده است. بسیاری از جوانان تحصیل کرده و یا افراد فاقد تحصیلات آکادمیک به دنبال شغلی در یک مکان مطمئن و معتبر هستند. رسانه‌های مختلفی برای معرفی مشاغل مختلف حتی به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند اما آیا تمامی آنها توانسته‌اند پاسخگوی تمام اقشار جویای کار باشند؟ آیا این دسته از رسانه‌های تبلیغاتی به فکر رشد و افزایش مهارت‌های افراد جامعه پیش از ورود به بازار کار بوده‌اند؟

بهرام رادان از جمله افرادی است که موفقیت خود را مدیون راهنمای همشهری می‌داند. او پیش از اینکه وارد دنیای بازیگری شود و به عنوان یکی از برترین هنرمندان حوزه سینما و تئاتر شناخته شود، در نیازمندی‌های همشهری به دنبال شغلی متناسب با مهارت خود می‌گشت که چشمش به آموزش بازیگری افتاد و با ورود به این کلاس‌ها و کشف استعداد خود، راه شغلی خود را پیدا کرد. نیازمندی‌های همشهری روزانه بیش از ۲۰۰۰ آگهی استخدام در نسخه چاپی و سایت راهنما منتشر می‌کند و بعید است کسی شغلی متناسب با مهارت و تجربیاتش، پیدا نکند. این جمله گفته‌ی یکی از مشتریانی است که کمتر از یک هفته با بررسی آگهی‌های استخدام در نسخه جدید سایت راهنما موفق شد در شغل مهندسی برق مشغول به کار شود. او در دایرکت صفحه اجتماعی راهنمای همشهری ضمن ابراز خوشحالی از یافتن شغل مورد نظرش عنوان کرد از طریق اپلیکیشن نیازمندی ها ی همشهری می‌تواند با سرعت بیشتری به خدمات و کالای مورد نیازش دسترسی پیدا کند.

khabar 2 H3sZ1rT scaled

راهنمای همشهری به بهانه برگزاری جشنواره تخفیفات با هدف حمایت از مشاغل در دوران کرونا گفتگوی متفاوتی با صاحبان آژانس‌های املاک ترتیب داد. در این گفتگوها یک جمله مشترک از زبان این دسته از افراد فعال در حوزه ملک منتشر شد و آن این بود که نیازمندی‌های همشهری موجبات رشد و توسعه کسب و کارشان را فراهم کرده است و از زمان تغییر نسخه سایت راهنما تعداد زنگ‌خورها و مراجعه کنندگان به آگهی‌های آنها افزایش پیدا کرده است. آماری که اخیرا یکی از مراجع اصلی خرید و فروش ملک منتشر کرده است، گویای رضایت مردم از عملکرد و خدمات قابل قبول سایت راهنماست. این آمار نشان می‌دهد سایت راهنما از زمان ایجاد تغییرات گسترده، بیشترین کلیک و بازدید کننده را نسبت به سایر پلتفرم‌های نیازمندی‌ها داشته است. رشد ۳۵۰ درصدی تعداد مخاطبان این سایت نشان از افزایش اعتماد مردم برای دسترسی به تمامی نیازمندی‌ها در بستر سایت می‌باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • تحلیل گر

    چه خوب که همشهری وارد فضای مجازی شده

  • احمد

    خیلی وقته منتظره اپ راهنما بودم

  • ناشناس

    خسته نباشید به تمام اعضای تیم همشهری و نیازمندیهاخیلی وقت بود منتظر رونمایی از اپلیکیشن نیازمندیها بودم و بالاخره اتفاق افتاد و استفاده روزانه رو برای مخاطبان راحتتر کرده.
    همهیشه موفق باشید

  • حقیقت خواه

    میتونیم آمار بازدید این خبر رو از تاریخ انتشار تا به الان دریافت کنیم؟
    مسئول دیجیتال مارکتینگ راهنمای همشهری هستم