خبر مهم:

کد مطلب: ۲۹۲۸۲۰

طی مراسمی در بازار بزرگ ایران (ایران مال) و با حضور رئیس سازمان گردشگری

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری افتتاح شد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری افتتاح شد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری با عنوان شهر گردشگر، از تاریخ 4 تا 7 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران – ایران مال در حال برگزاری است.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری با حضور علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این نمایشگاه که با عنوان «شهر گردشگر» افتتاح شده، از تاریخ 4 تا 7 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بازار بزرگ ایران - ایران مال در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه به مدت 4 روز شرکت‌های مختلف گردشگری و صنایع وابسته آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید عموم قرار می‌دهند. ساعت کار نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری در ایران مال که جزو پنج مرکز تجاری بزرگ جهان شناخته شده، از ۱۰ تا ۱۹ یکشنبه تا چهارشنبه است.

1 1

2 1

آیین افتتاح این نمایشگاه در باغ ایرانی «ماهان» در بازار بزرگ ایران با حضور اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد محب خدایی معاون این سازمان و تعداد زیادی از علاقمندان حوزه گردشگری برگزار شد.

محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: امروزه به این باور رسیده‌ایم که با کمترین هزینه و مدیریت نوین می‌توان شهرها را بر اساس شهر گردشگری شکل داد.

وی افزود: این تبلور را در برنامه‌هایمان داریم و می‌خواهیم به اهداف مورد نظرمان برسیم. یکی از بارزترین مراکز که نیازهای یک شهر گردشگر را در خود دارد همین مرکز تجاری و فرهنگی است، بنابراین صرفا شهر گردشگر محدود به یک شهر نیست بلکه شهر گردشگر مقصدی است که میزبان خود را برای پذیرایی از میهمان آماده کرده است.

3 1

4 1

اما جمشید اثنی عشری فعال بخش صنعت گردشگری نیز در این مراسم گفت: ایجاد زمینه‌های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میان مسئولان دولتی و مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: هتل‌ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در این نمایشگاهند که در این ایام توانمندی‎ها و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

6 1

8 1

9

10 1

11 1

12

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.