کد مطلب: ۶۹۴۲۱۹

اتفاق عجیب در برگزاری نمایشگاه خودرو!

اتفاق عجیب در برگزاری نمایشگاه خودرو!

قرار بود نمایشگاه تحول صنعت خودرو امروز دوم شهریور ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. اما گفته شد هنوز غرفه‌های مربوط به این نمایشگاه ساخته نشده و برگزاری آن به فردا موکول شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نمایشگاه تحول صنعت خودرو این بار به تهران آمد. قرار بود این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود و از دوم تا ششم شهریور ماه ۱۴۰۱ برای عموم مردم آزاد باشد.

اما امروز که اولین روز برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو به حساب می‌آمد، بازدیدکنندگان موفق به ورود نشدند. گفته می‌شود هنوز غرفه‌های مخصوص برای این نمایشگاه ساخته نشده است. به همین دلیل نمایشگاه از فردا، یعنی سوم شهریور ماه آغاز به کار خود می‌کند.

WhatsApp Image 2022 08 22 at 11.27.03 PM

پوستر نمایشگاه تحول در صنعت خودرو

محورهای نمایشگاه

وزارت صمت در پوستر منتشر شده، محورهای نمایشگاه را به شرح زیر اعلام کرده بود.

سیر زمانی تحول خودرو، اقدامات شکل گرفته در خصوص برنامه تحولی، برنامه خودرویی وزارت صمت و فرمان هشت ماده‌ای ریاست جمهوری، فرآیند طراحی خودرو، پلتفرم‌ها، محصولات فناورانه دانش بنیان، خودروهای آینده و خودروهای تجاری.

اما وزارت صمت در این رابطه اعلام کرد که در ۳۰ مرداد، در نشست مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و استان‌های وزارت صنعت معدن و تجارت از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی این صنعت رونمایی شد.

در این نشست اظهار شد که صنعت خودروسازی ایران در رده ۱۸ جهان است که باید تلاش کرد به یکی از ۱۰ کشور برتر رسید.
گفته شده بود این نمایشگاه برای اولین بار با حضور بزرگان و استاید حوزه خودرو و مدیران ارشد وزارت صمت در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ح.ر

    واقعا خودروسازان ایران چه تحولی رامیخوان نمایش بگذارن.حذف راهنمای روی گلگیرپژوپارس را.یا ورقهای محکم بدنه خودروهاشونا.یاینکه ضبط وپخش دزدیده شده رامیخوان جای خالیشو نشون بدهند.🤣🤣🤣

  • ناشناس

    ای کاش منهم صاحب ماشین میشدم ..از سال 70پایه یکم .دارم ولی متاسفانه بی ماشینم.

  • علی

    ای کاش منهم صاحب ماشین میشدم ..از سال 70پایه یکم .دارم ولی متاسفانه بی ماشینم.

  • علی

    باسلام.ودرودخدا..57سالمه سال 1370تمام گواهینامه های پایه یکم ودستگاهای راهسازی گرفتم ودرحال حاضر بی ماشینم وارزو دارم یک ماشین داشته باشم وخودم وفرزندانم .با ان به زیارت اقام امام حسین ,ع,وپابوسی ابولفظل العباس ,ع,.برویم ..امیدوارم خداوند کمک من وهمه کند .

  • علی

    ان شالله درس خواهد شد

  • ناشناس

    سلام مشکلی ندارد.

    • ناشناس

      مگه بقیه چیزها ارزان هست، لوازم خانگی و خوراک و پوشاک واجب تر هستند، به فرض که اینا به تکنولوژی مرتبط باشند اما قیمت زمین چرا باید در این کشور پهناور اینقدر گران هست

  • ناشناس

    به خدا ظلم میکنن در حق مردم….چه خبره خودرو خیلی گران هست.پس کی ارزان میشود