کد مطلب: ۳۴۵۳۲۱

برای نخستین بار در كشور صورت می‌گیرد:؛

نمایش محصولات داخلی‌سازی شده در غرفه گروه سایپا

نمایش محصولات داخلی‌سازی شده در غرفه گروه سایپا

سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران با ابتكار گروه خودروسازی سایپا جهت معرفی محصولات و قطعات داخلی‌سازی شده برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سایپانیوز، در این نمایشگاه كه باهدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات خودرویی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا برای نخستین‌بار فضایی را فراهم كرده تا قطعات و محصولات مورد نیاز در صنعت خودرو كه به همت متخصصان داخلی طراحی و تولید شده، در معرض نمایش عمومی قرار گیرد.

علاوه بر آن، شركت‌های همكار گروه خودروسازی سایپا و قطعه‌سازان زیرمجموعه این گروه نیز، آخرین قطعات داخلی‌سازی شده خود را به نمایش درخواهند آورد؛ همچنین قرار است قطعات برخوردار از فناوری‌های پیشرفته كه نیازمند داخلی‌سازی هستند نیز معرفی شوند تا ظرفیت‌های موجود در كشور جهت طراحی و تولید آنها شناسایی شود.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه كه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد، در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع، كه نیمی از آن در اختیار قطعه‌سازان قرار دارد و نیم دیگر آن به تجاری‌سازان این گروه اختصاص یافته، در قالب شركت‌های سایپا ، سایپادیزل، زامیاد، مركز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، مركز امور مشتریان سایپا، سازه‌گستر سایپا، مگاموتور، ایندامین، رینگ سایپا، پلاسكوكار، سایپاآذین، سایپاپرس، فنرسازی زر، سایپایدك، شركت خدمات فنی رنا، سایپاشیشه، قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و رادیاتور ایران دستاوردهای خود را با رویكرد داخلی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌ شركت‌های ایرانی به نمایش درخواهد آورد.

همچنین برای نخستین‌بار فرایند تكوین محصول از سوی مركز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در معرض دید بازدیدكنندگان قرار خواهد گرفت.

نمایش خودرو رهام، ساینا برقی، آریو تاكسی، تیبا تاكسی، برلیانس تاكسی، كامیون KX480، كاوه، فوتون، ریچ، پادرا، ون زامیاد به همراه فرایند بررسی و رسیدگی به شكایات مشتریان توسط مركز امور مشتریان سایپا، از دیگر برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.