کد مطلب: ۴۰۵۶۰۲

دژپسند مطرح کرد:

نوسانات بورس طبیعی است

نوسانات بورس طبیعی است

وزیر اقتصاد گفت: نوسانات بورس در حد فعلی قابل قبول است و ما سعی کردیم با عرضه سهام عمق بازار را افزایش دهیم که خوشبختانه تقاضا برای آن نیز وجود داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به نوسانات بازار بورس گفت: این نوسانات در حد فعلی قابل قبول است چنانچه زمانی که در حال رشد بود برخی از صاحب نظران نگرانی از رشد سریع داشتند که آن نیز حباب نبود.

وی افزود: ما سعی کردیم با عرضه سهام عمق بازار را افزایش دهیم و خوشبختانه تقاضا برای آن نیز وجود داشت.

دژپسند در پاسخ به سوالی در خصوص لایحه ارزش افزوده گفت: مواردی از مشکلات که نیازمند اصلاح قانون است در مجلس در حال بررسی است و در صحن مجلس مطرح شده و بخشی از این مواد به کمیسیون اقتصاد برای بررسی مجدد ارجاع شده است.

وی گفت: زمانی که موارد خاص اصلاح شود شیوه‌ها و دستورالعمل‌ها نیز اصلاح خواهد شد و به رفع خیلی از مشکلات کمک خواهد کرد و باید صبر کرد تا این مراحل طی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شما هم با این عرضه اولیه از آب گل آلود ماهی میگیرید تا بورس به حالت تعادل میرسه یاد گرفتید عرضه اولیه میدید بورس را هم میریزید جناب وزیر شما هیچ دخالت نکنی خیلی بهتره هر چیزی را شما دخالت کردید به هم ریخت حالا هم دارید با عرضه اولیه همه چیزو به هم می ریزی

  • ناشناس

    امیدارم هرچه زودتر ثبات به بازار سرمایه برگردد از دست اندر کاران این حوضه تقاضا دارم بازار اول کشور را نجات دهند