کد مطلب: ۷۲۰۵۲۶

واکنش جنجالی پدرام سلطانی به رکوردشکنی قیمت دلار:

اهل فهم می‌دانند نوسانات نرخ ارز اصلا نشانه خوبی نیست!

اهل فهم می‌دانند نوسانات نرخ ارز اصلا نشانه خوبی نیست!

به گزارش تجارت‌نیوز، پدرام سلطانی در حساب شخصی توییتری خود نسبت به رکوردشکنی و نوسانات نرخ ارز واکنش نشان داده و این اتفاق را نشانه‌ای منفی برای اقتصاد ایران دانسته است. پدرام سلطانی، کارشناس و فعال اقتصادی ساعتی پیش در توییتر نسبت به افزایش ناگهانی و شدید قیمت دلار در بازار ارز واکنش نشان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پدرام سلطانی در حساب شخصی توییتری خود نسبت به رکوردشکنی و نوسانات نرخ ارز واکنش نشان داده و این اتفاق را نشانه‌ای منفی برای اقتصاد ایران دانسته است.

پدرام سلطانی، کارشناس و فعال اقتصادی ساعتی پیش در توییتر نسبت به افزایش ناگهانی و شدید قیمت دلار در بازار ارز واکنش نشان داد. وی این اتفاق را نشانه‌ای منفی قلمداد کرده و از این نوسانات به عنوان آسیب جدی اقتصاد ایران یاد کرده است.

سلطانی در توییتر نوشت: ‏«از آخرین جهش نرخ ارز در نیمه نخست ۱۳۹۹ تا پایان مهر امسال حدود ۱۰۰ درصد تورم به اقتصاد ایران تحمیل شده و نقدینگی ۸۶ درصد رشد کرده.‏ تقویت درآمدهای ارزی کشور نیز با تعلیق مذاکرات در دیدرس نیست. ‏نوسانی که در نرخ ارز افتاده برای «اهل فهم» اصلاً نشانه خوبی نیست.»

توییتر پدرام سلطانی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باشه تو خوبی

  • ناشناس

    دقیقانشانه خوبی نیست فرض کنیم دیروز زرگری 100سکه داشته امروز 100میلیون سود میبرد وظیفه اداره دارایی است که مالیات بگیرد ولی کو مرد عمل در صورت مالیات ستانی درست هرگز فروشندگان از گرانی استقبال نخواهند کرد والی آخر

  • مرگ اقتصاد

    الفاتحه