کد مطلب: ۶۲۷۸۳۸

هتل هالیدی دبی

هتل هالیدی دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید، حتماً باید به‌دنبال بهترین محل برای اقامت بگردید. وقتی که به یک وبسایت گردشگری همانند علی بابا سر بزنید و هتل‌های دبی را جستجو کنید، قطعاً با تنوع بسیار بالایی رو‌به‌رو خواهید شد.

این تنوع بی‌نظیر نشان می‌دهد که در دبی چه میزان هتل‌های مرغوب با خدمات عالی وجود دارد. حال سؤال اینجاست که کدام را برای رزرو هتل دبی انتخاب کنید؟ اگر به‌دنبال یک هتل چهار ستاره عالی هستید، ما به شما هتل هالیدی دبی را معرفی می‌کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا هتل هالیدی دبی را بهتر و بیشتر بشناسید.

معرفی هتل هالیدی دبی

هتل هالیدی از جمله هتل‌های معروف دبی به حساب می‌آید. این هتل یکی از هتل‌های ۴ستاره این شهر است که خدماتی و امکاناتی در حد و اندازه یک هتل ۵ستاره عالی را به مسافران ارائه می‌دهد. البته باید گفت که فقط از نظر لوکس بودن، این هتل از هتل‌های ۵ستاره دبی در رتبه پایین‌تری قرار دارد.

دبی را شهر ترین‌ها می‌شناسند. خب وقتی که در یک شهر بزرگ و اینچنینی قصد اقامت در هتلی لوکس را داشته باشید، با دیدن ۵ ستاره کیفیتی می‌توانید از بابت کیفیت هتل آسوده‌خاطر باشید. به زبان ساده می‌توان گفت که یک هتل در دبی باید خیلی خاص باشد که بتواند ۵ ستاره به دست بیاورد. در عین حال هتل‌های ۴ستاره این شهر را می‌توان با هتل‌های ۵ستاره شهرهای دیگر مقایسه کرد.

موقعیت قرارگیری هتل

هنگام رزرو هتل دبی یا خرید بلیط هواپیما تهران دبی باید به مسئله موقعیت جغرافیایی دقت بسیاری کنید. هزینه تاکسی در دبی بسیار گران‌قیمت است. با توجه به نرخ ارز، هزینه بسیاری را باید بابت جابه‌جایی در دبی بپردازید. به همین خاطر بهتر است بر اساس قصدی که از سفر دارید، بهترین موقعیت قرارگیری را انتخاب کنید.

02 9

جاده شیخ زاید از جمله معروف‌ترین جاده‌های دبی به حساب می‌آید. بسیاری از هتل‌های دبی نیز در همین جاده قرار دارند. این جاده دسترسی بسیار مناسبی به اکثر جاهای دیدنی دبی دارد. بسیاری از جاذبه‌های تفریحی دبی نیز در همین محدوده قرار گرفته‌اند. پس در صورتی که به‌دنبال دسترسی ساده هستید، بهتر است در حوالی جاده شیخ زاید اقامت کنید. خوشبختانه هتل هالیدی دبی در فاصله بسیار کمی از این جاده قرار دارد. به همین خاطر دارای دسترسی بسیار عالی به اکثر جاهای دیدنی دبی است.

امکانات هتل

این هتل دارای امکاناتی بسیار عالی در حد یک هتل ۵ستاره است. مهم‌تر از هر چیز، باید بدانید که این هتل یک استخر روباز در پشتبام دارد که توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. اگر به قصد سفر کاری عازم دبی هستید، می‌توانید روی خدماتی همانند لاندری، اتوکشی، واکس کفش، بیزینس سنتر، فکس، کپی و .. حساب باز کنید.

نظافت اتاق به‌صورت روزانه انجام می‌شود. همچنین می‌توانید از خدمات ۲۴ ساعته بهره‌مند باشید. اگر همراه خانواده سفر می‌کنید، امکان استفاده از پرستاری کودک و همچنین اقامت در اتاق‌های خانوادگی وجگود دارد. اتاق‌های مخصوص برای افرادی که دارای آلرژی هستند نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید در اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری اقامت کنید.

امکانات تفریحی هتل

در این هتل به‌هیچ‌وجه حوصله شما سر نمی‌رود. با وجود آنکه دبی جاذبه‌های تفریحی هیجان‌انگیز بسیاری دارد؛ اما در این هتل نیز می‌توانید حسابی خودتان را سرگرم کند. بخش ورزشی این هتل بسیار مجهز است و توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. همچنین می‌توانید از استخر استفاده کنید و از آبتنی لذت ببرید.

در ضمن امکان استفاده از بخش اسپا و سلامتی نیز وجود دارد. اگر هنگام شب حوصله شما سر رفت، می‌توانید به کلاب شبانه سر بزنید. همچنین از هنگام غروب، انواع مراسم برای سرگرمی مسافران برگزرار می‌شود. اگر به همراه خانواده سفر می‌کنید، می‌توانید از بازی‌های مخصوص همانند بازی‌های تختخ‌ای و … استفاده کنید. جالب است بدانید تفریحاتی همانند بیلیارد، گلف، دارت، کارائوکه و… نیز در هتل هالیدی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

03 3

انواع مختلف اتاق

هتل هالیدی در ساختمانی بسیار بزرگ قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های متعدد بسیاری است. در این هتل می‌توانید بر اساس بودجه، شرایط و تعداد نفرات، در بهترین اتاق مناسب خود اقامت داشت باشید. اتاق‌های توئین و دبل استاندارد، ارزان‌ترین اتاق‌های این هتل به حساب می‌آیند.

می‌توانید در انواع اتاق دلوکس با خدمات لوکس و عالی و اتاق‌های اختصاصی با امکانات بیشتر اقامت داشته باشید. همچنین در نظر بگیرید که اتاق‌های مخصوص افراد سیگاری و مخصوص افراد غیرسیگاری نیز در این هتل وجود دارند. پس باید هنگام رزرو هتل دبی به نوع اتاق دقت بسیاری داشته باشید. سوئیت‌های اختصاصی، گران‌ترین نوع واحدهای اقامتی در هتل هالیدی به حساب می‌آیند.

در نهایت می‌توان گفت که هتل هالیدی از جمله بهترین هتل‌های ۴ستاره دبی است. این هتل خدماتی بسیار لوکس و عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است این هتل با توجه به نظرات مسافران، به رضایت مشتریان خود اهمیت بسیاری می‌دهد. پس می‌توانید با اقامت در این هتل، سفری راحت و عالی را تجربه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.