کد مطلب: ۳۳۷۱۱۱

هدف‌گذاری زامياد برای كسب نيمی از سهم بازار وانت كشور

هدف‌گذاری زامياد برای كسب نيمی از سهم بازار وانت كشور

مديرعامل شركت زامياد ز برنامه توليد انبوه وانت ريچ زامياد در سال 98 خبر داد و افزود: قصد داريم تا سال آينده نيمی از سهم بازار خودروهای تجاری را كسب کنیم.

مديرعامل شركت زامياد گفت: نسل جدید وانت‌های پادرا و پيكاپ ريچ از ابتدای سال آينده توليد و روانه بازار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد زارع‌پور اشکذری با اشاره به برنامه استراتژيک اين شركت به منظور افزایش تولید و توسعه سبد محصول خاطرنشان كرد: شرکت زامیاد در سال آينده، توليد حداكثری محصولات تجاری را در دستور كار دارد.

وی در ادامه از برنامه توليد انبوه وانت ريچ زامياد در سال 98 خبر داد و افزود: با تامين به موقع قطعات ‍CKD وانت ريچ، اين محصول در دو نوع تک كايبن و دو كابين به بازار عرضه می‌شود. ضمن اينكه تا پايان امسال نيز حجم قابل توجهي از اين نوع وانت را توليد خواهيم کرد.

مديرعامل شركت زامياد همچنين در مورد روند توليد محصولات ديگر در اين شركت گفت: توليد مجدد نسل جديد وانت‌های دُركا و عرضه بيش از 10 هزار دستگاه نسل جديد وانت پادرا از ديگر برنامه‌های شركت زامياد در راستای توسعه سبد محصول خواهد بود.

زارع‌پور اشكذری، افزايش توليد «وانت پادرا» را از ديگر برنامه‌های آتي شركت زامياد دانست و يادآور شد: با توجه به سال‌ها تجربه فراوان شركت زامياد در زمينه توليد وانت نيسان (كه دارای شاسي بسيار مستحكمی است)، قصد داريم «پادرا» را با همان استحكام و نيز قدرت حمل بار فراوان وارد بازار كنيم.

وی در مورد وانت پادرا گفت: اين محصول ضمن دارا بودن اتاق و كابين به‌روزتر، مورد استقبال راننده‌هايی كه از این خودرو استفاده می‌کنند، واقع شده است. ضمن اينكه در بحث قیمت هم تفاوت چندان بالایی نسبت به وانت نيسان ندارد و تاکنون نیز بسياری از سازمان‌ها و مردم خواهان خرید آن شده‌اند.

مديرعامل زامياد در ادامه به سهم 40 درصدی اين شركت در بازار وانت كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به دانش و توانایی فنی موجود در مجموعه زامياد و برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در حوزه‌های مهندسی و تولید، قصد داريم تا سال آينده نيمی از سهم بازار خودروهای تجاری را كسب کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.