کد مطلب: ۸۰۲۵۰۳

هدیه رهبری به مادران دانشجو

هدیه رهبری به مادران دانشجو

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری به مادران دانشجوی باردار یا بچه دار متولد سال ۱۴۰۱ به بعد هدیه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری به مادران دانشجوی باردار یا بچه دار متولد سال 1401 به بعد هدیه می‌دهد. این هدایا برای مادران دانشجو باردار یا دارای بچه کوچک متولد سال 1401، محدودیت سنی ندارد.

این هدایا شامل: کارت هدیه یک میلیون تومانی به مادر، تسهیلات 15 میلیون تومانی، سپرده دو میلیون تومانی برای کودک (اهدای دفترچه حساب به نام فرزند متولد 1401 با سود 18 درصد و قابل برداشت در 18 سالگی و با امکان افزایش موجودی از طرف والدین) است؛ و بسته لبخند مادری حاوی 40 قلم لوازم مورد نیاز نوزادان تا دو سالگی به زوج دانشجوی دارای فرزند متولد 1401که به لحاظ مالی و مادی بضاعت کمی دارند تعلق می‌گیرد.

مادران دانشجوی باردار یا دارای فرزند متولد شده از سال 1401 برای دریافت این هدایا باید در سامانه الکترونیکی https://ezdevaj.nahad.ir/ قسمت دردانه ثبت نام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.