کد مطلب: ۶۷۲۴۷

هزینه صادرات مجدد ۱۳ خودروی لوکس قاچاق از قیمت آنها بیشتر می‌شود

هزینه صادرات مجدد ۱۳ خودروی لوکس قاچاق از قیمت آنها بیشتر می‌شود

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو موضع صریح این انجمن را امحاء و از بین بردن کالای قاچاق دانست و گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، هزینه صادرات مجدد ۱۳ خودروی لوکس قاچاق از قیمت آنها بیشتر می‌شود.میثم رضایی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو از امحاء و نابودی 13 خودروی لوکس قاچاق حمایت کرد و

c3a31b46e89246a5fdd3ca5b00986a28_XL.jpg رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو موضع صریح این انجمن را امحاء و از بین بردن کالای قاچاق دانست و گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، هزینه صادرات مجدد ۱۳ خودروی لوکس قاچاق از قیمت آنها بیشتر می‌شود.میثم رضایی رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو از امحاء و نابودی 13 خودروی لوکس قاچاق حمایت کرد و آن را درس عبرتی برای قاچاقچیان ریز و درشت کشور دانست.

وی با بیان "رسیدگی به پرونده خودروهای لوکس قاچاق از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر شاهد اعلام حکم آن هستیم"، افزود: موضع صریح این انجمن، امحاء و از بین بردن کالای قاچاق است. موضوع صادرات این خودروها و یا فروش قطعات آن نیز در نهادهای متولی و دخیل در این پرونده بررسی شده است که به این نتیجه رسیدند، هزینه صادرات این خودروها از قیمت خودرو بیشتر می‌شود.

رضایی ادامه داد: موضوع فروش قطعات و لوازم یدکی این خودروها در بازار داخلی نیز به‌دلیل شبهه در ایجاد فساد، از دستور کار مسئولان امر خارج و در نهایت تصمیم بر امحای این خودروهای قاچاق در استان فارس گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه متهم این پرونده یک نفر است، تصریح کرد: از 13 خودروی بنز، پورشه، رنجروور و ب.ام.و.، تعداد 12 خودرو در استان فارس و یک دستگاه از این خودروها در استان اصفهان کشف و ضبط شده است.

به گزارش تسنیم، رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، برخورد قاطع با قاچاقچیان و از بین بردن اجناس کلان قاچاق در پیش چشم مردم را خط جدیدی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست که به‌تازگی از سوی مسئولان و متولیان امر ترسیم شده است.

به‌گفته رضایی، قبل از این، سرنوشت کالاهای غیرفسادپذیر مکشوفه قاچاق، یا ماندن در انبارهای سازمان امول تملیکی بود، یا به مزایده گذاشته می‌شد و یا آن طور که اخیراً اعلام شده امکان صادرات مجدد آنها فراهم می‌شد.

وی ادامه داد: وقتی کالای قاچاق از طریق سازمان اموال تملیکی دوباره فروخته شده و به بازار می‌آید قاچاقچیان آنها را خریده و کنار کالای قاچاق خود به بازار عرضه می‌کنند و به‌عبارت دیگر کالای قاچاق خریداری شده از سازمان اموال تملیکی، به‌نوعی نقش پوشش در مورد کالای قاچاق کشف‌نشده را ایفا می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.