کد مطلب: ۱۴۸۸۵۷

امسال ۳۰ بیمارستان بزرگ در کشور ساخته می‌شود

هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی ساخت بیمارستان در سال ۱۳۹۵

هزینه 700 میلیارد تومانی ساخت بیمارستان در سال 1395

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت 30 بیمارستان جدید در سال جاری خبر داد و اعلام کرد سال 1395، حدود 700 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان در کشور هزینه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۳۰ بیمارستان بزرگ طی سال جاری در کشور خبر داد و گفت: هفته آینده میزان اعتبار لازم جهت ساخت این بیمارستان‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد جعفر علیزاده، شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون ۱۰۰ طرح در زمینه ساخت ساختمان‌های عمومی و دولتی شامل سه میلیون متر مربع در سطح کشور در دست ساخت و اجرا داریم.

وی ادامه داد: طی سال ۹۵ بیش از ۳۱ بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته و تحویل داده شده است و این روند حرکت بزرگ و کم نظیری در زمینه بیمارستان‌سازی در کشور است.

علیزاده از ساخت ۳۰ بیمارستان بزرگ طی سال جاری در کشور خبر داد و گفت: هفته آینده میزان اعتبار لازم جهت ساخت این بیمارستان‌ها مشخص خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سال ۹۶ نیز هدف‌گذاری ساخت بیش از ۳۰ بیمارستان جدید با حدود بیش از ۵ هزار تخت را در دست اقدام داریم که این ناشی از نگاه ارزشمند دولت به مقوله ارتقای سلامت است و تامین فضای درمانی است این دیدگاه موجب شده تا توجه ویژه‌ای به بیمارستان‌سازی صورت گیرد.

علیزاده افزود: کارهای بی نظیری در تاریخ بیمارستان‌سازی کشور در حال انجام گرفتن است و حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه صرف ساخت بیمارستان در سال ۹۵ بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه اولیه تکمیل شده است و بیش از ۳۰ بیمارستان بزرگ نیز به نتیجه خواهیم رسید،ادامه داد: برای سال ۹۶ در حال برنامه‌ریزی هستیم تا هفته آینده میزان اعتبار را برای ساخت بیمارستان‌ها برآورد خواهد شد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.