کد مطلب: ۵۲۵۲۱۲

ارسال پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان

ارسال پیامک هشدار برای رانندگان متخلف در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان، هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد و از ارسال ۸ هزار و ۹۶۱ پیامک هشداری برای رانندگان متخلف و توقیف ۷۴ دستگاه خودرو هنجارشکن در گیلان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز ناخرسندی از برخی رفتارهای هنجارشکنانه و عدم رعایت شئون اسلامی، اظهار کرد: برخی افراد با رفتارهای ناهنجار و عدم رعایت شئون اسلامی، موجب آزرده خاطر شدن شهروندان می‌شوند.

وی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۷۴ دستگاه خودرو هنجارشکن توقیف و برای ۸۹۶۱ راننده متخلف پیامک هشداری ارسال شده است، هنجارشکنی، حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز و دور دور خودروها را تضییع حقوق شهروندی قلمداد کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از بازدید محسوس و نامحسوس، ۱۴ هزار و ۷۸۷ واحد صنفی و اماکن عمومی دیگر از قبیل هتل‌ها، مهمانپذیرها، پایانه‌ها، تالارها در این مدت خبر داد و تصریح کرد: در این راستا برای ۷۹۸ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، از هزار و ۴۰۷ واحد صنفی تعهد اخذ و ۴۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است. پلیس یاریگر شهروندان قانون‌مدار و در عین‌ حال در برخورد با هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد کرد.

ملکی با قدردانی از زحمات کادر درمان و با اشاره به این مطلب که طرح نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی است از شهروندان و مسافران خواست، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و توجه به هشدارهای پلیس در پیشگیری از جرائم و کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، یاریگر نیروی انتظامی و کادر درمان باشند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.